Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TÄSSÄ MAAHANMUUTTAJAN PUHEENVUORO!!!!!  (Luettu 846 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 "Viimeiseksi suosittelen, että Suomessa tiukennetaan valvontaa sekä tänne tulevien turvapaikanhakijoiden että täällä asuvien islamilaisten ryhmittymien osalta. Terrorismin parissa puuhastelevat tulisi välittömästi karkottaa Euroopasta, ja täällä toimivien moskeijoiden toimintaa tulisi valvoa entistä tiukemmin."


  ;) ;) ;)

http://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2016/03/23/nain-voidaan-kitkea-terrorismi/
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TÄSSÄ MAAHANMUUTTAJAN PUHEENVUORO!!!!!
Tämä erityisesti BACKSPACELLE:

 "Isis pohjautuu poliittiseen islamiin. Minusta islamin johtajilla on velvollisuus uudista islamia ajan mukaisesti, samalla tavalla kuin tapahtui kristinuskossa renesanssin aikaan, jolloin kirkon roolia yhteiskunnassa vähennettiin merkittävästi. Islamin uskonnollisista opeista tulisi lieventää tai poistaa poliittisia, taloudellisia ja hallinnollisia osia."

 ;) ;) ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TÄSSÄ MAAHANMUUTTAJAN PUHEENVUORO!!!!!
"Uskontojen välisten konfliktien vähentäminen puolestaan vaatii uskontojen uudistamista sekä vanhoillisesta, tasa-arvon vastaisesta tulkinnasta luopumista."


 ;) ;) ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!