Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "...heitä on liikaa..."  (Luettu 3162 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: "...heitä on liikaa..."
Mulla tulee mieleen sanasta Kolumbia ,huumeet ja mafia. ;D
Mulla ...vetin hyvä kahvi. :)


onko peräti presidentin tekijä. ainakin guatemala ja kenia ovat mukana. siinäpähän presidentissä.

Mä siirryin costa ricaan kun huomasin Presidentissä sosialismin vaikutuksia!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: "...heitä on liikaa..."
Mulla tulee mieleen sanasta Kolumbia ,huumeet ja mafia. ;D
Mulla ...vetin hyvä kahvi. :)


onko peräti presidentin tekijä. ainakin guatemala ja kenia ovat mukana. siinäpähän presidentissä.

Mä siirryin costa ricaan kun huomasin Presidentissä sosialismin vaikutuksia!


pitäiskö minunkin. ihan varokeinona vaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: "...heitä on liikaa..."
Mulla tulee mieleen sanasta Kolumbia ,huumeet ja mafia. ;D
Mulla ...vetin hyvä kahvi. :)



  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: "...heitä on liikaa..."
Mulla tulee mieleen sanasta Kolumbia ,huumeet ja mafia. ;D
Mulla ...vetin hyvä kahvi. :)


onko peräti presidentin tekijä. ainakin guatemala ja kenia ovat mukana. siinäpähän presidentissä.

Mä siirryin costa ricaan kun huomasin Presidentissä sosialismin vaikutuksia!


pitäiskö minunkin. ihan varokeinona vaan.

Älähän A-P nyt leikittele vakavalla asialla. Kysy vaikka siltä naiselta joka jne., et ainoastaan Presidentti on kahvia. :)
It ain't over till the fat lady sings

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: "...heitä on liikaa..."
Tuohon aloitukseen, maahanmuutto ja sopettaminen on kiistatta ongelma. Terroristeja tulee ja jos kohtelemme mamuja huonosti ne radikalisoituu ja aiheuttavat lisää ongelmia ja kierre on valmis....

Siis helppoja ratkaisuja ei ole....

Ja joku sanoi ett muslimit suojelee omiaan ja noinhan se ei ole, jokainen terroristiteko haittaa muslimien asemaa yhteiskunnassamme. Eix lainsäädäntömme kiellä syrjimisen työnhaussa etnisen alkuperän vuoksi mutt nytt se on hyvä peruste....

Viimeksi muokattu: 25.03.16 - klo:16:11 kirjoittanut Luomujussi

.Puuha-Pete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
  • Liittynyt:28.12.2006 Viestejä:12 763
Vs: "...heitä on liikaa..."
Turvallisuusasiantuntijat varoittavat, että terroristit valmistelevat useita samanaikaisia iskuja Euroopassa tänä vuonna.

Uutistoimisto AFP:n haastattelemat turvallisuuslähteet pelkäävät myös, että alkaneena vuonna nähdään entistä pahempia terrori-iskuja.

Isis-äärijärjestön tiedetään värväävän Euroopan maiden kansalaisia ja lähettävän heitä Eurooppaan tekemään iskuja. Nimettömänä pysyttelevän asiantuntijan mukaan tulijoita on enemmän kuin Euroopan maat pystyvät estämään. Lisäksi he ovat entistäkin radikalisoituneempia.

- Heillä on tarvittavat väärennetyt asiakirjat, he osaavat kielen ja tuntevat paikat, ja heillä on aseita. Saamme pysäytettyä monet heistä, mutta on tunnustettava, että heitä on liikaa, lähde sanoi.

http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/asiantuntijat-varoittavat-useista-samanaikaisista-terrori-iskuista-euroopassa/717012/

.......