Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sanotaan, että virheistä oppii.  (Luettu 1558 kertaa)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Oppii KETÄ oppii ja mitä oppii   ::)  Talvivaaran paskalaitoksessa sama puuhastelu ja saastuttaminen se vain jatkuu ja jatkuu. Ja ME VERONMAKSAJAT maksetaan viulut. http://www.savonsanomat.fi/kulttuuri/Toimittaja-teki-ensimm%C3%A4iset-Talvivaara-juttunsa-avoimin-mielin-L%C3%B6ytyi-40-kuollutta-lintua-ja-kaikki-muuttui/747365?pwbi=3d6ed548da2373033271c9ea028e5768

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sanotaan, että virheistä oppii.
Oppii KETÄ oppii ja mitä oppii   ::)  Talvivaaran paskalaitoksessa sama puuhastelu ja saastuttaminen se vain jatkuu ja jatkuu. Ja ME VERONMAKSAJAT maksetaan viulut. http://www.savonsanomat.fi/kulttuuri/Toimittaja-teki-ensimm%C3%A4iset-Talvivaara-juttunsa-avoimin-mielin-L%C3%B6ytyi-40-kuollutta-lintua-ja-kaikki-muuttui/747365?pwbi=3d6ed548da2373033271c9ea028e5768

Taitaa tämä kepun Valco olla alkuperäistä pahempi.

Pertti vois selittää ne pakastetut uivelot, kun hällä on sitä sisäpiirin tietoo ;)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei ne ollu uiveloita.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Ainut uivelo tais olla tuohon aikaan ympäristöministeriössä! Norlinsk Nikkel laski kokemäen jokeen 60 kertaa Talvivaaran päästöt ja homma oli "SOU WHAT?" ympäristöministeriössä!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ainut uivelo tais olla tuohon aikaan ympäristöministeriössä! Norlinsk Nikkel laski kokemäen jokeen 60 kertaa Talvivaaran päästöt ja homma oli "SOU WHAT?" ympäristöministeriössä!

Eihän siinä mitään ,jos Talvivaara rakentais putken Pohjanlahteen. Miksei rakenna? ;D

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
ei ne ollu uiveloita.
Hevosmiehet sano,jotta Tuksu ui veloissa. https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=uivelot%20tukiainen
yhtään tartte ihmetellä veetin juttuja jos ripparikki on tuommottii pirkanmaalla :-[ :-[ :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Pertti vois selittää ne pakastetut uivelot, kun hällä on sitä sisäpiirin tietoo ;)
Tuskinpa vain. Minä luulen että rouva olis antanut Ala-Pertille leiriytymismääräyksen pihamaalle jos olisi kuullut että Pertti vehtaa uiveloiden kanssa. :(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuskinpa vain. Minä luulen että rouva olis antanut Ala-Pertille leiriytymismääräyksen pihamaalle jos olisi kuullut että Pertti vehtaa uiveloiden kanssa. :(

minä luulen kans. tai luulen jopa tietäväni.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...