Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miesten mies!  (Luettu 7632 kertaa)

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Miesten mies!
Kaikki vetää handuun,turha selitellä 8)
Yök...hanki nyt sitten oikea nainen. :o
pikkupoikien juttuja näpräillä yksikseen munia ;D
Muuten tokella on pääsiäismunat tarjouksessa..pitänee pari kennoa hankkia.. Pääsiäinen ei ole mitään ilman munia ja konjakkia...jee ja noidat onkin omasta takaa. ;D
Onks teillä valakiat?
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
noh, itsehhän ovat naiset antaneet :P

Niin mutta se kuvvaaminen oli aika perverssiä hommaa.... ei oo kumma, jos naiset suuttui.

Kyllä tärkein syy suuttumukseen on se, että naisparat ovat uhranneet kaikkensa miellyttääkseen ja päästäkseen ihanan naapurinpojan oloisen Akselin kanssa naimisiin, eikä sormustakaan lopulta edes antanut...suuri järkytys oli myös se, että saivat tässä yhteydessä selville, että Akseli ei antanutkaan neitsyyttään nimenomaan heille, eikä ollut aikomustakaan sitoutua naimisiin, ja kun ilman mitään suojausta menivät pielustelemaan kyseisen hulttion kanssa, nyt on epäilys, pitäisikö mennä klinikalle semmoisten huikentelevaisten ihmisten joukkoon ottamaan nöyryyttäviä testejä...saati sitten jonkun ajan päästä voisi kirmata afrotukkaisia pikkuisia siellä neidin kotona !

Herkkäuskoisia on huijattu, tätä ei kehveli ikinä saa saada anteeksi !

-SS-

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Miesten, kuten Akselinkin aivot olivat siellä alapäässä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mokkakikkeli on makiaa..

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyl mausteinen chorizo sopii nuorison suuhun yhä enenevässä määrin hampparinkäyrää paremmin.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/espanjalainen-ihmeissaan-suomessa-miksi-niin-monet-nuoret-naiset-haluavat-ulkomaalaisen-miehen/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

• Vieras
Kyl mausteinen chorizo sopii nuorison suuhun yhä enenevässä määrin hampparinkäyrää paremmin.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/espanjalainen-ihmeissaan-suomessa-miksi-niin-monet-nuoret-naiset-haluavat-ulkomaalaisen-miehen/
Niinpä..siihen on oltava jokin syykin, kun kerran näin on. ONko se naisessa, joka tahtoo sellaisen ihanan lepertelijän, joka tuo aamupalan sänkyyn, eikä se vielä roiku kantajassaan.. Ja osaa huomioida naisen, mitä ihanimmilla teoilla ja sanoilla.. Eihän suomalainen mies tällaista osaa. Se on esileikki, kun mies pukkaa kylkeen ja kääntyy murahtaen päälle. ::)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se "minä rakastan sinua" on Suomessa aina sanottu alttarilla tms. ja ilmoitetaan kyllä sitten JOS tilanne muuttuu.

navettapiika

• Vieras
Se "minä rakastan sinua" on Suomessa aina sanottu alttarilla tms. ja ilmoitetaan kyllä sitten JOS tilanne muuttuu.
Eipä sanottu sielläkään..ja minä kyllä ilmotin, kun lakkasin sitä odottelemasta.. ;D

maalaistollukka

• Vieras

Naisten mielestähän tuota pitäs rupattoo joka näkemässä. 

navettapiika

• Vieras

Joo, ainakin osan. Mulle kyllä riittää, että pitää huolen, ettei luottokortin saldo pääse ylittymään.. Se on ihan riittävä luottamuksen ja rakkauden osoitus.. :-*

maalaistollukka

• Vieras

Joo, ainakin osan. Mulle kyllä riittää, että pitää huolen, ettei luottokortin saldo pääse ylittymään.. Se on ihan riittävä luottamuksen ja rakkauden osoitus.. :-*

Kyllä se meijännii emännälle on piisannu tähän asti.   ;)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eteläisten maitten miehillä se tulee sujuvasti ilman alttariajatuksiakin.. :te ama,, te kiero..

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Nythän toi yks silikoonipommi, Henna ,K. on avautunut kateudestaan kun ei ole päässyt kuvattavaksi..

navettapiika

• Vieras
  Nythän toi yks silikoonipommi, Henna ,K. on avautunut kateudestaan kun ei ole päässyt kuvattavaksi..
Perhana..pitäskö munkin..en saanut Kanervalta tekstaria, en Vanhaselta, saati nyt Kankaanniemeltäkään..on tää elämä niin tätä...nyt ei päässyt edes kameran edessä tämänkään-mikälieturhajulkkis  kanssa muhinoimaan.. Vääryydellä ei ole pohjaa. >:(.... ;D

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei se pommi enää mahdu kuvaan. Sen verran räjähtänyt on. ::)
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.