Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiviranta ilmoittauti itse syypääksi  (Luettu 1883 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kiviranta ilmoittauti itse syypääksi
Energiaveroa sai jonkin aikaa pikkuisen palautushakemuksella, EU kielsi sen.

  Pari kertaa hain sitä. katsoin sen turhaksi kun oli taas tulona seuraavan vuonna.Vaikutus nettotuloon olematon.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kiviranta ilmoittauti itse syypääksi
Energiaveroa sai jonkin aikaa pikkuisen palautushakemuksella, EU kielsi sen.

  Pari kertaa hain sitä. katsoin sen turhaksi kun oli taas tulona seuraavan vuonna.Vaikutus nettotuloon olematon.

Palautushomma olikin p...stä, energiaveron poisto olisi alentanut maatalouden kustannuksia merkittävästi.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: Kiviranta ilmoittauti itse syypääksi
Eikö sulla mitään muuta sisältöä oikeasti siinä elämässä ole??? Nyt susta pitää kyllä oikeasti huolestua. :'(

AB- alueen viljelijän näkökulmasta on hyvä muistuttaa MTK:n kieroudesta asiassa kuin asiassa. Varsinkin, kun se puulaaki mielletään koko maatalouden etujärjestöksi.
                                                                                                                                                         ╔══╗
Ja paskan vitut. Tällä hetkellä se on täysin C-alueen ja ti$$inkoittajien temmellyskenttä. ╠═════╩╦ 
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kiviranta ilmottauti itse syypääksi
Voisko nyt joku lahjottaa Veetille hiukan tuoreempaa lukemista??? Tai ainakin sellasta, missä on enemmän kuvia.. :'(
On minullakin huussissa vanhoja lehtiä, mutta ei ihan noin vanhoja....