Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 11.03.16 - klo:09:13tuon hyvä tuo monessakin lakaatissa mainittu; tööttää jos tykkäät. mahtaa torvet soida. Muistan aikoinaan, kun tuli paljonkin ajeltua pikitietä traktorillla. Kyllä ne tööttäskii kesäloma-aikaan. En ymmärtänyt että tykkäämisen merkiksi.
tuon hyvä tuo monessakin lakaatissa mainittu; tööttää jos tykkäät. mahtaa torvet soida.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 11.03.16 - klo:16:11 Muistan aikoinaan, kun tuli paljonkin ajeltua pikitietä traktorillla. Kyllä ne tööttäskii kesäloma-aikaan. En ymmärtänyt että tykkäämisen merkiksi. Siittä setorin etuperän ölöjyvuo'osta net vain tööttäili...
Muistan aikoinaan, kun tuli paljonkin ajeltua pikitietä traktorillla. Kyllä ne tööttäskii kesäloma-aikaan. En ymmärtänyt että tykkäämisen merkiksi.