Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Traktorimarssi  (Luettu 74276 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Traktorimarssi
  Kyllä sellasten tilojen asiat ovat muutenkin retuperällä jos ei pankki myönnä tilapäistä vippiä tullista noinkin varmaa saatavaa vastaan.
  Mun käsittääkseni eihän sitä tukea olla poistamassa vaan lykkäämässä.
Mutta entäs jos jonossa on jo ulosottomies ja verottaja..saattaa pankkikin jäädä toiseksi.. :'(

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
  Kyllä sellasten tilojen asiat ovat muutenkin retuperällä jos ei pankki myönnä tilapäistä vippiä tullista noinkin varmaa saatavaa vastaan.
  Mun käsittääkseni eihän sitä tukea olla poistamassa vaan lykkäämässä.
Mutta entäs jos jonossa on jo ulosottomies ja verottaja..saattaa pankkikin jäädä toiseksi.. :'(

    Niinpä, mutta onko se Mavin syy..Ja mulla ainakin on ollut vielä tulot vähän suuremmat kuin verot, ei voi verottajaakaan syyttää.
  Parhaan avun tuollasessa tapauksessa antaa kiinteistönvälitystoimisto..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Traktorimarssi
  Kyllä sellasten tilojen asiat ovat muutenkin retuperällä jos ei pankki myönnä tilapäistä vippiä tullista noinkin varmaa saatavaa vastaan.
  Mun käsittääkseni eihän sitä tukea olla poistamassa vaan lykkäämässä.
Mutta entäs jos jonossa on jo ulosottomies ja verottaja..saattaa pankkikin jäädä toiseksi.. :'(

    Niinpä, mutta onko se Mavin syy..Ja mulla ainakin on ollut vielä tulot vähän suuremmat kuin verot, ei voi verottajaakaan syyttää.
  Parhaan avun tuollasessa tapauksessa antaa kiinteistönvälitystoimisto..
Ei..ei se ole mavin syy.. Ja jokin tässä koko julkisuuteen nousseen tilan asioissa nyt mättää.  Jonkin verran noita talousvaikeuksia nähneenä ja kokeneena, en ymmärrä koko tilannetta.
Almujen varaan ei voi elämäänsä rakentaa ja lasten kanssa vielä..nyt kannattas miettiä oikeasti haluaako lopun elämää viettä löysässä hirressä, vaiko miettiikö oikeasti, missä meni vikaan ja voiko korjausliikettä tehdä. ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
  Kyllä tää koko homma on MTK:n Ma ma marttilan yritys nostaa järjestön imagoa, On se tosi naurettavaa lähteä jostain Oulun korkeudelta parinsadantuhannen ökytraktoreilla satojatuhansilla euroilla avustettujen navetoitten juurelta häiriköimään läpi matalien matotukien seutujen pääkaupungin kulutuskeskukseen..
  Saattaa edistää ulkolaisen maidon kulutusta enempi kuin herättää myötätuntoa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Traktorimarssi
Meillä on sen verran vanhoja nuo traktorit, ettei viiti osallistua tuohon konenäyttelyyn...sitähän tämä taitaa olla.
Ja ei ne kyllä joudakkaan, kun pitää elukatkin ruokkia.
Imagoa ei nosta tientukkona oleminen..rahtarit on varmasti ihan onnessaan noitten traktoreitten takana.. ::)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Traktorimarssi
Olisihan se kohtuus, että mavi julkaisisi reilusti ongelmien syyn, eikä näyttelisi tietämätöntä.. Venhola näyttää joka haastattelussa uitetulta koiralta ja se anteeksi pyytely ei vie asioita eteenpäin..
Mutta enpä usko, että traktoreilla  tätä hommaa autetaan. Kuluttajat vain väsyvät meidän nurinaan ja tähän iänkaikkiseen ruikuttamiseen. Nyt vielä on paistateltu noilla sähköttömillä maatiloilla.. On siinä eläinaktivisteilla töitä, kun pitkin Kiuruvettä painavat öisin menemään ja etsivät näitä tiloja, missä lehmät on lypsämättä ja ilmastointi ei toimi..tiedä tuleeko edes vettä lehmille ja vasikatkaan eivät lämmintä juomista saa.. :'( 



Veeti on moneen kertaan selvittänyt MAVIn ongelmien syyn:  MAVIn siirto tundralle, minne virkailijat eivät suostuneet muuttamaan Helsingistä eikä yhteyden ulkomaille pelaa.

Syypäitä MTK, kepu ja silloinen ministeri Juha Korkeaoja.

Moneen kertaan selvittänyt ja vielä useammin kertonut.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
  Vieläköhän sianpäitä löytävät jostain.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Traktorimarssi
  Vieläköhän sianpäitä löytävät jostain.

 Hakuusassa alkavat olla
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65427
Vs: Traktorimarssi
mutta miksi ei tuo ollut toimiva systeemi edes silloin kun ei oltu eyn jäsen?   aina kertoivat kuinka paljon parempaa on ulkolainen tavara...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
mutta miksi ei tuo ollut toimiva systeemi edes silloin kun ei oltu eyn jäsen?   aina kertoivat kuinka paljon parempaa on ulkolainen tavara...

  En muista kuulleeni tuollaista väitettä elintarvikkeitten kohdalta,, Koneitten kohdalta kyllä on omakohtaistakin kokemusta kotimaisten huonommuudesta, ja naisissakin olen pysyttäytynyt kotimaisissa vaikka jotkut kyllä ovat kehuneet ulkolaisia, olen ollut sitä mieltä että jos eivät ole kotimaista saaneet helpolla.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Traktorimarssi
http://yle.fi/uutiset/savolaisviljelija_vaatii_maaseutuvirastoa_tilille_tukimaksatuksista/8708535
"Viljelijät eivät ole syyllisiä tähän tilanteeseen ja tilojen maksuvalmius on tosi kehno"
Kukas muu kuin viljeliä tuohon on syyllinen.  :-X

Totta, suurin syyllinen tilanteeseen on eräitten viljelijöitten ylläpitämä MTK.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
  Leipäviljasta perittiin ylituotantomaksua kovimmillaan lähes markka kilolta, 2000-luvun alussa laskettiin että meillä on 500 000 ha liikaa peltoa, nyt kun on tehty peltoalaan nähden ylimitoitettuja eläinsuojia on tilakohtainen pellon raivaus johtanut täysin päinvastaiseen tulokseen

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Traktorimarssi
Tässä itsehallintouudistuksessa voitaisiin siirtyä todelliseen alueittaiseen itsehallintoon. Alue maksaisi omat maataloustuet itse.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26114
  • vastustan
Vs: Traktorimarssi
No eipä tässä mitään ihmeempiä, MTK on leikkauttanut AB-alueen tukia koko EU-jäsenyyden ajan, hyvä kun välillä C-alueeltakin.

MTK on AB-alueen viljelijän vihollinen numero yksi.
meinaakko että vielä pahempi kuin kokoomus :o :o :o :o

Älytön huutelu jatkuu vaika mistään et mitään tiedä etkä laskeakaan osaa. Odottelen sitä laskelmaasi tässä. Alahan ottaa selvää ja opetella typerän huutelun sijasta.
sitähän kerran laskettiin ihan minua viisaampienki toimesta tässä vapaa sana osiossa, kaivappa ketju esille ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Traktorimarssi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.