Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fist bump  (Luettu 4075 kertaa)

maalaistollukka

• Vieras
Fist bump
Mitä mieltä täällä porukka siitä? Näyttää aieuttaneen jonniinlaista polemiikkia änkyröitten keskuuvessa. 

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Fist bump
Mää sanoisin, että tervetuloa 2000-luvulle  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

• Vieras
Ainahan tuon olisi voinut korvata veljellisellä syleilyllä..tai peräti kunnon pusulla..ja Soinillekkin, ehdottomasti.. ;D

maalaistollukka

• Vieras
Ainahan tuon olisi voinut korvata veljellisellä syleilyllä..tai peräti kunnon pusulla..ja Soinillekkin, ehdottomasti.. ;D

Niin. Nyt siellä änkyräpoppoola on keskisormi pystyssä hallituksen suuntaan, että "väärää latua hiihitte voittoon, hähhähhäää". Näin siinä nyt kävi.

maalaistollukka

• Vieras

Niin. Ylämummokulttuuriin. :-)

navettapiika

• Vieras

Niin. Nyt siellä änkyräpoppoola on keskisormi pystyssä hallituksen suuntaan, että "väärää latua hiihitte voittoon, hähhähhäää". Näin siinä nyt kävi.
Ei nyt vielä hättäillä..katotaan, mitä tästä syntyy...neuvotellaan varmasti, mutta pakkolakeja tuskin tulee. ::)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Mitä mieltä täällä porukka siitä? Näyttää aieuttaneen jonniinlaista polemiikkia änkyröitten keskuuvessa.

Mä olisin heittänyt yläfemman, hallitus on parhaansa tehnyt.....

maalaistollukka

• Vieras

Mutta sitten ne olis suuttuneet siitä.   

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Niin ketkä ja mitä sitten. Musta hallitus on tehnyt parhaansa ja Sipille pinnat pitkästä pinnasta yrittäessään hakea sopua. Hallitusta nyt arvostellaan säästöistä ja väitän ett meillä on nyt vielä asiat hyvin, seuraava hallitus joutunee leikkaamaan ja säästämään paljon enemmän....

maalaistollukka

• Vieras

Niin ketkä ja mitä sitten. Musta hallitus on tehnyt parhaansa ja Sipille pinnat pitkästä pinnasta yrittäessään hakea sopua. Hallitusta nyt arvostellaan säästöistä ja väitän ett meillä on nyt vielä asiat hyvin, seuraava hallitus joutunee leikkaamaan ja säästämään paljon enemmän....

No ne mafiapäälliköt tietysti!

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Ann Selin on taitava iltalypsäjä oikeastaan kiristäjä parhaasta päästä. ;D
No omalle väelle tekee vahinkoa . :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!
Just nii! Mut silti mua pikkasen pelottaa, kun siiss toi kauri-seta ehdotti just tota fistinkii mullekii! Mitä mä kundit siiss teen? Hih?  :-*  :-*  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Just nii! Mut silti mua pikkasen pelottaa, kun siiss toi kauri-seta ehdotti just tota fistinkii mullekii! Mitä mä kundit siiss teen? Hih?  :-*  :-*  :-*  :-*

Siittä vaan...

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No kakon pelle Stubb aloitti tuonkin. Kohta hän ilmestyy töllön uutisiiin ja totetaa: sori siitä.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä jumaliste nyt hakemalla haetaan itikanv ittua, jos tuollainen fist bump estää sopimisen. meneekö helevetti suomella vieläkin liian hyvin, vai eikö todellakaan ole halukkuutta sopia mistään, kun tuollaisiin naurettavuuksiin vedotaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...