Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikös niihin sähkönteko koneisiin saanu avustusta.  (Luettu 6081 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786


Jos tuo tila on oikeasti olemassa, se tarvitsisi ennen kaikkea talousneuvontaa ja tilan olot pitäisi selvittää pohjia myöten..onko edes olemasssa selviytymismahdollisuuksia..  Mutta sellaiseen ei taida maaseudunkehittäjän taidot riittää.. ::)
[/quote]

  Jos tuo tila on olemassa (mainitaanhan kyllä että sähköttömiä tiloja on useita), onhan sen täytynyt käyttää sitä talousneuvontaa jo ennen investointien aloittamistakin.
 Nää neuvontahenkilöt tahtovat vaan laskea numeroilla sitä tulosta, olen nähnyt laskelman kuinka työmäärä lehmää kohti laskee karjamäärän lisääntyessä, kun kysyin kuinka suuri se määrä pitää olla että se tuntimääräpylväs menee nollille niin en saanut vastausta.
  Nythän on näkyvissä että se nollautuu joillain tiloilla vaihtelevasti kun pankki tulee nollaamaan.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Menisiköhän lävitse, jos kriisivalmiussuunnitelmaan kirjaisi maininnan, että sähkökatkon sattuessa Facebook ja Mari pelastaa....

navettapiika

  • Vieras
Menisiköhän lävitse, jos kriisivalmiussuunnitelmaan kirjaisi maininnan, että sähkökatkon sattuessa Facebook ja Mari pelastaa....
En tiedä, mutta olen jokusen sellaisen rääpäissyt ja ne ovat tarkastuksen läpäisseet, mutta niissä ei todellakaan ollut mainintaa naamakirjasta, eikä meillä ole tuollaista "kehittäjä-Mariakaan", joka tulee ja pelastaa.... :'(

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Alkoa vaan ympäri vuorokauden niin v itutus kestetään paremmin..

navettapiika

  • Vieras
  Alkoa vaan ympäri vuorokauden niin v itutus kestetään paremmin..
Ja loppuu ennemmin..tavalla tai toisella. ;D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
En tiedä, mutta olen jokusen sellaisen rääpäissyt ja ne ovat tarkastuksen läpäisseet, mutta niissä ei todellakaan ollut mainintaa naamakirjasta, eikä meillä ole tuollaista "kehittäjä-Mariakaan", joka tulee ja pelastaa.... :'(
Ottakaa ihmeessä töihin.. Luulen, että Kiuruveden kaupunki maksaisi ensimmäisen vuoden palkan puolestanne.

navettapiika

  • Vieras
En tiedä, mutta olen jokusen sellaisen rääpäissyt ja ne ovat tarkastuksen läpäisseet, mutta niissä ei todellakaan ollut mainintaa naamakirjasta, eikä meillä ole tuollaista "kehittäjä-Mariakaan", joka tulee ja pelastaa.... :'(
Ottakaa ihmeessä töihin.. Luulen, että Kiuruveden kaupunki maksaisi ensimmäisen vuoden palkan puolestanne.
Minusta tuntuu, ettei meillä ole tarvista...meillä kehitetään vain ydinvoimaa.. ;)