Ai sä pääsit sisään? Kuka sut päästi, eix me so***** et pääset mun kautta?
Siälä on muuten joku alottanu ihan *****moisen sössötyksen aiheena "MTK ja sen mitääntekemättömyys". Aika tuttua? Ja niin sää-äää-ääälittävää.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 03.03.16 - klo:18:26Ai sä pääsit sisään? Kuka sut päästi, eix me so***** et pääset mun kautta? Mää hämmästelen vähän kun siellä puhutaan tuubaa meikäläisestä. Tääkin xxxxxxxn kellokas kehtaa....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 03.03.16 - klo:18:31Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 03.03.16 - klo:18:26Ai sä pääsit sisään? Kuka sut päästi, eix me so***** et pääset mun kautta? Mää hämmästelen vähän kun siellä puhutaan tuubaa meikäläisestä. Tääkin xxxxxxxn kellokas kehtaa.... Hitto, meni vähän aikaa ennenkuin tajusin ketä sää olet.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 03.03.16 - klo:18:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 03.03.16 - klo:18:31Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 03.03.16 - klo:18:26Ai sä pääsit sisään? Kuka sut päästi, eix me so***** et pääset mun kautta? Mää hämmästelen vähän kun siellä puhutaan tuubaa meikäläisestä. Tääkin xxxxxxxn kellokas kehtaa.... Hitto, meni vähän aikaa ennenkuin tajusin ketä sää olet. Nii, epäilystähän on ollu, tai jotain.... Noo, ihan kelpo farmareita siellä on, ei siinä mitään. Monet tiedän agronetin ajoilta.Ihan kivaa lukea livenä kirjotuksia nimimerkki SKN:n tekemisistä ja kirjoituksista... Siellä on vaan tuota tekstiä niin maan perusteellisen paljon että ei kaikkea ehdi lukemaan. Siksihän mää en täällä enää ehdi roikkua niin paljon kun pitää lukea mitä ne kirjottelee. Laittaa hakuun SKN ni löytyy parhaat jutut.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 03.03.16 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 03.03.16 - klo:18:37Lainaus käyttäjältä: SKN - 03.03.16 - klo:18:31Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 03.03.16 - klo:18:26Ai sä pääsit sisään? Kuka sut päästi, eix me so***** et pääset mun kautta? Mää hämmästelen vähän kun siellä puhutaan tuubaa meikäläisestä. Tääkin xxxxxxxn kellokas kehtaa.... Hitto, meni vähän aikaa ennenkuin tajusin ketä sää olet. Nii, epäilystähän on ollu, tai jotain.... Noo, ihan kelpo farmareita siellä on, ei siinä mitään. Monet tiedän agronetin ajoilta.Ihan kivaa lukea livenä kirjotuksia nimimerkki SKN:n tekemisistä ja kirjoituksista... Siellä on vaan tuota tekstiä niin maan perusteellisen paljon että ei kaikkea ehdi lukemaan. Siksihän mää en täällä enää ehdi roikkua niin paljon kun pitää lukea mitä ne kirjottelee. Laittaa hakuun SKN ni löytyy parhaat jutut. Ok. Hauskaa miten tuolta bongaa aina välillä tuttuja agrolaisia, joku ihan pieni juttu saattaa paljastaa.
Täällä on mukava käydä kyyläämässä ja sitten moittia touhua omalla nimellä naamakirjassa Mää luulen, että ennemmin tai myöhemmin maajussi-ryhmä vajoaa agronetin tasolle sekä hyvässä, että pahassa.
Mulla onkuulemma siellä fb profiili mutten sitä ole kyllä käyttäny.Meillä on ihan livenä näitä viinanjuonti miittejä.Neet on paljon toiminnnallisempia kuin nämä sähköisessä muodossaolevat
Viimeksi muokattu: 04.03.16 - klo:10:52 kirjoittanut maidontuottaja