Kokoomuslaisten lomitukset ei kyllä mitään mieltä ylentäviä keikkoja ole ollut . Mitä tulee tohon selkäsauna uhkailuun , otan sen toresta vasta silloin kun tulee kohralle . Terve tuloa koittamaan pikku-eemeli .
No kukas kissanhännän nostaisi jossei kissa itse.
On se kumma ellei hyvä lomittaja töitä löydä, sitten vaikka vapailta markkinoilta.Onko vaan se hyvä, sellainen suhteellinen käsitys.
Välillä tuntuu, jotta edes kehnoja lomittajia ei löydy edes kissojen ja koirien kanssa etsimällä.Ja tuskin sellainen töitä saisikaan jos aina kohdalle sattuva porvari on huono porvari.Voipi joku keskustalainenkin, joka ei oikein ole tykästynyt nykyiseen kusetuspolitiikkaan ottaa herneen nenäänsä.
Onko tämä taannoin mainostettu huutava lomittajapula sitä tyypillistä kepulaista propakandaa.
Ja mikä siinä on niin in, jotta on lomittaja.Eikö voi itse perustaa rinkiä, missä käy vapaapäiviä avittamassa, vai tahtooko talojen kierto olla runsas.Siinäkin auttaa edellä mainittu peili.
Minulla on vieläkin kuva, jotta jos on supliikkimies, kaikkien kaveri, toimeentuleva ja pystyvä.Maalta löytyy yhäti tekevälle töitä ja ympäri vuoden.Ei siinä montaa vaki taloa tarvita.Eri asian on jos jokainen porvari on huono porvari.Ettei vaan pohjimmiltaan pieni kateuden poikanen vaan olisi päässyt pesiytymään.