Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalirauhaa (pakina)  (Luettu 847 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Vaalirauhaa (pakina)
Jaaha , että silläviisii . Kaikki puolueet lähestyy taas tunteella oikeen . Uskokaa nyt herttileijaa sentään etten minä ole niitä miehiä , nimittäin kei kansaa , vapaaseen rakkauteen minä kyllä uskon , etenkin esson baarissa olevaan apulaiseen , mutta minkäs teet ku se Usko on kokopäivän vahtaamassa mustasukkasena kassan vieressä , kirves käressä . Tilaa vaikka pienikuppi kahveeta nii Usko rähjää kassan vieressä jotta meijän muijalla vähintään d-kuppi ja ronssia hiihdossa . Tahtoo usko mennä Vieremän Uskon kanssa , se on meinaan johonkin lahkoon kuuluva ja rukoili baariapulaisen kanssa , hyvinnii onnistu , kolmannella kuukaurella ainaski on apulaine ja Usko vahtii sitä yön päivän kanssa baarissa jottei kettään muu käännytä sitä .

No joo . Vasemmistoliiton erustaja se on meikäläistä käynny käänyttämässä usseesti . Muutoin meni juttu mukavasti . Esimerkiks muitten maitten jakamisessa ei ollu mittään onkelmaa , mutta kun rupesin ehroittamaan yhteistä saunavuoroo sen muijan kans ni Mäkynen suuttu ihan mahrottomast . Mää ehrotin et Mäkynen hoitais mun koiraa sillä aikaa kun mää kävisin sen muijan kanssa saunassa , ja tää suuttuu ja sano ettei tyäväentalol ol mul mittää asiaa ennää  ja mää sihen ettei siäl ol ikkunoitakaa ennää rikottavaks joteen mää siäl mittää tee . Mää kerron kohta piän lissää noist porvari puolueist .

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Vaalirauhaa (pakina)
Ensin lähestyi tositarkoituksella kepu , no ei pitkäaikaista juttua tullu , kysyin meinaan missäs kunnanhalot viipyy . Se toi Martikaisen Veijo lupas kunnanmettästä puita ku sanoin ton mökkini  kylmentyneen . Luuli varmaan että mää ite ruppeen niitä yhteisestä mettästä varastaan .

Kokoomuksen erustajan , ton Ahtosen Pauliinan kanssa meinattiin päästä oikeen piremmälle , oli hilkulla ettei päästy sänkyyn saakka ja olis päästykkin jollei sen ukko olis saanu vihiä . Jumaliste menen kyllä lahtaan sen perussuomalaisen joka käryytti meijät sen ukolle  , kaks kilometrii sain juosta karkuun sen äijän erellä ennekuin se luovutti , ja musta ei sen jälkeen paniaks ollu , oli meinaan noo jalanpohjat ihan muussina sepelitien juoksun jälkeen , enkä päässy enää kiipeemään kippeillä jaloilla navetanvintille jossa Pauliina mua orotti .

Sostemoita en äänestä ja syy on selvä . Ne puhhu aina tosta työllisyyrestä  siihen sävyyn jotta munkin pitäis kuulemma jottain sille tehrä . Mää olen tähänki päivään saakka laiskana pärjänny jotta tehköön muut meikäläisenki tyät , niin on tehty tähänki saakka ja tehtään vastaki .