Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kissojen vammojen alkuperä  (Luettu 3742 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kissojen vammojen alkuperä
Tuosta kissan hoidosta olen kyllä nyt samaa mieltä..jos ei pökäle irtoa niin hukassa ollaan..
Meillä löytyi katti kerran maitohuoneesta ja se vietiin elukkalääkärille, kun perä ei pitänyt.. Luultiin, että auton alle, mutta elukkalääkäri sitä aikansa kaivoi ja totesi, ettei autolla ole kynsiä, että joku muu sitä on nyt rettuuttanut.. Ei tullut katti enää kuntoon, vaan armahtaa se piti.. Eikä käynyt edes mielessä ketään ihmistä siitä syyttää. ???

Mulla oli aikoinaan koira joka oli erikoistunut tappamaan kissoja. Kyllä se monta kylän kissaa lopetti.  ;)
Ja sitten joku kyläläinen armahti sen koiran?? Minulla on kyllä koiria ollut, mutta eipä  noista mitään tappokoneita kissoja kohtaan ole tullut, mutta elukka kyllä pitää ihmisistä yli kaiken.. ::)

Vanhuuteen se kuali.  Kyllä sille oli kehittynyt tappamisen vietti kun näki kissoja, kettuja, supeja. Jänikset pääsi siltä aina karkuun.  ;)

Ihmisille lauhkea kuin lammas.  ;)
Metsästyskoirilla tahtoo vain vietti välillä viedä... Kaikilla ei ole niin hyvää viettiä kuin meitin irkulla..se saattaa linnun vieressä nukkuakkin, eikä se sitä häiritse lainkaan. ;D

Tää koira oli paimenkoira.  ;)
Siis luonnevikainen..ei lajille tyypillistä käytöstä.. aina ei voi onnistua. ::)

Olihan siinä vikaa, kun ei läpäissyt sokeainkoira koulutusta. Oli liian malttamaton. Mutta tottelevainen se oli.  ;)
Jospa se kuitenkin sai elää hyvän elämän puutteistaan huolimatta.. eihän sitä voi liikaa eläimeltä vaatia. ::)

Sain halvalla hyvin koulutetun tottelevaisen pihakoiran ;)

navettapiika

• Vieras
Tuosta kissan hoidosta olen kyllä nyt samaa mieltä..jos ei pökäle irtoa niin hukassa ollaan..
Meillä löytyi katti kerran maitohuoneesta ja se vietiin elukkalääkärille, kun perä ei pitänyt.. Luultiin, että auton alle, mutta elukkalääkäri sitä aikansa kaivoi ja totesi, ettei autolla ole kynsiä, että joku muu sitä on nyt rettuuttanut.. Ei tullut katti enää kuntoon, vaan armahtaa se piti.. Eikä käynyt edes mielessä ketään ihmistä siitä syyttää. ???

Mulla oli aikoinaan koira joka oli erikoistunut tappamaan kissoja. Kyllä se monta kylän kissaa lopetti.  ;)
Ja sitten joku kyläläinen armahti sen koiran?? Minulla on kyllä koiria ollut, mutta eipä  noista mitään tappokoneita kissoja kohtaan ole tullut, mutta elukka kyllä pitää ihmisistä yli kaiken.. ::)

Vanhuuteen se kuali.  Kyllä sille oli kehittynyt tappamisen vietti kun näki kissoja, kettuja, supeja. Jänikset pääsi siltä aina karkuun.  ;)

Metsästyskoirilla tahtoo vain vietti välillä viedä... Kaikilla ei ole niin hyvää viettiä kuin meitin irkulla..se saattaa linnun vieressä nukkuakkin, eikä se sitä häiritse lainkaan. ;D

Siis luonnevikainen..ei lajille tyypillistä käytöstä.. aina ei voi onnistua. ::)

Olihan siinä vikaa, kun ei läpäissyt sokeainkoira koulutusta. Oli liian malttamaton. Mutta tottelevainen se oli.  ;)
Jospa se kuitenkin sai elää hyvän elämän puutteistaan huolimatta.. eihän sitä voi liikaa eläimeltä vaatia. ::)

Vai pihakoiran..ei koiran paikka ole pihalla, vaan sen rodun mukaisessa paikassa.. Laumanvartija on laumassaan ja pölkkypää on tuvassa, toimii painonvartijana.. ::)

navettapiika

• Vieras
Ja nyt se katti-polonen sitten potkas tyhjää..mutta tekijän löytämiseksi on luvassa palkkio.. ::)

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

sille oli kehittynyt tappamisen vietti kun näki kissoja, kettuja, supeja.

nii jotta hyvin totteli ku käski.  ;D ;D ;D ;D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja nyt se katti-polonen sitten potkas tyhjää..mutta tekijän löytämiseksi on luvassa palkkio.. ::)

Yhden tutun kissa putos kuudennen kerroksen parvekkeelta. Selvis hengissä. Että ei kissan henki helposti lähde. Joku tuota on rusikoinut kunnolla. Epäilen jotain eläintä. Yleensä kissa juoksee ihmistä karkuun ,jos ei oo kotona.

Jätkä

• Vieras

Minullakin oli samalla taidolla oleva koira. Se otti tosi kätevästi kissan mahan kohdalta suuhun ja hieman ravisti. Ne kissat vaan ei kestänyt koiran leikkiä. Leikkinä se koira sitä piti, kun sen elkeet oli sellaiset ja se ei purrut edes kissojen nahkaa rikki, vaikka puruvoimaa oli liiaksi.

Jätkä

• Vieras
Kerran näin kun hiirihaukka lensi rusakko kynsissä ja sekin osas vaihtaa otetta lennosta ja rusakokaan ei ehtinyt olla vaapaapudotuksessa kovin pitkään kun oli haukankynsien otteessa jälleen.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kyllä sille oli kehittynyt tappamisen vietti kun näki kissoja, kettuja, supeja. Jänikset pääsi siltä aina karkuun. 

Mites kaurriit...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201602260134818_fd.shtml

Kissa voi elää vanhaksi.Miedän kissa teki 16 vuotiaana yhden pennun .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !