Siinä on kyllä aate mennyt todella pitkälle, mutta huumorilla on onneksi osuutta asiaan..liian tiukalla pipolla tuota voisi pitää jo sairautena.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 23.02.16 - klo:17:30Siinä on kyllä aate mennyt todella pitkälle, mutta huumorilla on onneksi osuutta asiaan..liian tiukalla pipolla tuota voisi pitää jo sairautena. Mä luulen jotta ennen vanhainkotia tuo kyllä kaduttaa
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 23.02.16 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 23.02.16 - klo:17:30Siinä on kyllä aate mennyt todella pitkälle, mutta huumorilla on onneksi osuutta asiaan..liian tiukalla pipolla tuota voisi pitää jo sairautena. Mä luulen jotta ennen vanhainkotia tuo kyllä kaduttaa Paskanmarjat..siellä sillä ei todellakaan ole merkitystä..ja kai se miehen on saanut, vai miten luulet tuon Paavon saaneen alkunsa..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 23.02.16 - klo:17:59Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 23.02.16 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 23.02.16 - klo:17:30Siinä on kyllä aate mennyt todella pitkälle, mutta huumorilla on onneksi osuutta asiaan..liian tiukalla pipolla tuota voisi pitää jo sairautena. Mä luulen jotta ennen vanhainkotia tuo kyllä kaduttaa Paskanmarjat..siellä sillä ei todellakaan ole merkitystä..ja kai se miehen on saanut, vai miten luulet tuon Paavon saaneen alkunsa.. Panemalla ne Paavot tulee.
Tuherosta saisi vatsan päälle tatuoituna päälläänseisovalle Maurille tubeen
Saamieni tiedustelutietojen mukaan SDPedelle on tatuoitu Rafael Paasion kuva, ratekiseen paikkaan... SDPeden saunaseura tietää kuulemma tarkemmin...