En tiä miksi webbari mulle ilmootteloo jostai sepeteuksen sopimattomista kuvista. Mihin ihmeen ahtaaseen rakoon se on kuviaan yritänyt tunkee?
Ja Oopelin putkeen taas laitettu yks töräys lisää. Kumma minusta.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 20.02.16 - klo:21:18En tiä miksi webbari mulle ilmootteloo jostai sepeteuksen sopimattomista kuvista. Mihin ihmeen ahtaaseen rakoon se on kuviaan yritänyt tunkee? Aika jännää. Mulle ei oo mitään ilmoitellu sun kuvista.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 20.02.16 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: Köntys - 20.02.16 - klo:21:18En tiä miksi webbari mulle ilmootteloo jostai sepeteuksen sopimattomista kuvista. Mihin ihmeen ahtaaseen rakoon se on kuviaan yritänyt tunkee? Aika jännää. Mulle ei oo mitään ilmoitellu sun kuvista. Kyl se sun kuvista, joita oot pannu, puhui
Ei olis kiva menna ulkomaille jos olisi Sepeteuksen kuva passissa. Ja naama täsmäis kuvaan
Ja akka karkas moommalan rytömahan viereen
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 20.02.16 - klo:22:00Ja akka karkas moommalan rytömahan viereenToi oli Ana häjysti sanottu meikäläisistä
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 20.02.16 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: ana111 - 20.02.16 - klo:22:00Ja akka karkas moommalan rytömahan viereenToi oli Ana häjysti sanottu meikäläisistä Jussipaitaisia rapavattoja.