Ymmärsin, että ainakin Suomen Keskusta, Maaseudun Tulevaisuus -lehti ja MTK ovat Agronetin rahoittajia vai onko tämä harhaluuloni? Olen vain noiden instanssien maksava jäsen ja olen ajatellut ottaa niihin tahoihin yhteyttä.
Uskon, että masennukseni johtuu osaltaan tämän saitin kirjoituksista ja aion kysyä noilta rahoittajilta, että maksanko heille rahaa siksi, että he rahoittavat foorumia, joka haukkuu yleisesti maidontuottajia ja erityisesti C-alueen viljelijöitä.
Eiköhän se ihan mene niin että tässä tapauksessa saa mitä tilaa.
C-alueen tissinkoittajat, jotka todellisuudessa valtaa mtk;ssa käyttävät, juhlapuheista huolimatta, montako kertaa on ruinattu ja saatu yhteisestä hyvästä kun huonosti menee ja kriisiä pukkaa. Jo 2020 luvunkin kriisit on tuettu ja moneen kertaan ja kun todellisuudessa markkinatalous kurkkasi vasta ovelle, oltiin taas housut kintuissa.
Puhummattakaan tuotantotuista, aikoinaan nuorten tuesta, joita jos jonkinlaisilla perusteilla on väännetty yhteen ja samaan osoitteeseen. Eikä ajatusmalli ettei raivioiden tukikelpoisuus ole keneltäkään pois, yhtään paranna mielikuvaa.
Ja nyt kun homma meni reisille ja ahistaa, on sekin jonkun toisen vika.
Minulle riittää kuin kaikkia tuotantosuuntia, kaikilla tukialueilla kohdellaan tasapuolisesti ja lopetetaan käden työtäminen toisten taskuun. En edes odota muuta.