Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veronmaksaja  (Luettu 4127 kertaa)

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Veronmaksaja
Me maksetaan valtiolle vuodessa arvonlisäveroja, palkkaveroja, tuloveroja, polttoaineveroja, sähköveroja ynnä muita veroja ja veroluonteisia maksuja about palttia rallaa kahden virkamiehen vuosipalkan edestä. Ollaanko me siitä huolimatta tälläkin palstalla mainostettuja loisia vai olisiko ne loiset tuolla virkamiespuolella???
Keidenkäs palkka se tulee kokonaan yhteiskunnan maksama? Löytyykö ehdotuksia?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Veronmaksaja
Eteläsuomessa kuulemma 23000-24000 virkamiestä liikaa.

joelle uppuvvaa 4 milijartija € verorahoja vuojessa.

Nämähä ei siis tee mittään tuottavvaa työtä.

Tämähän on sitä kokkoomuksen mulle mulle politiikkaa.

Pönkittää ommaa kannattajakuntaasa.

Suomessa virkaelättejä 20milijoonan ihimisen tarpeiksi.


Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Veronmaksaja
ammattiyhistysliikkeen työntekijäthän on laijjalta lukkiin yhteiskunnan elättie.
Elämä on parasta kometiijjaa

Talojussi

  • Vieras
Vs: Veronmaksaja
Me maksetaan valtiolle vuodessa arvonlisäveroja, palkkaveroja, tuloveroja, polttoaineveroja, sähköveroja ynnä muita veroja ja veroluonteisia maksuja about palttia rallaa kahden virkamiehen vuosipalkan edestä. Ollaanko me siitä huolimatta tälläkin palstalla mainostettuja loisia vai olisiko ne loiset tuolla virkamiespuolella???
Keidenkäs palkka se tulee kokonaan yhteiskunnan maksama? Löytyykö ehdotuksia?

...ja me maksamme C-alueelle h...tinmoiset tukiaiset, monen virkamiehen palkan edestä

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Veronmaksaja
et oo kyllä taennu maksaa mulle yhtää mittää >:(
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Veronmaksaja
ammattiyhistysliikkeen työntekijäthän on laijjalta lukkiin yhteiskunnan elättie.

  Olen samaa mieltä, jos laitat MTK:n samaan listaan. :D

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: Veronmaksaja
ALV veroa maksaa se. joka arvoa lisää. Jos satasella ostaa ja kahdella myy, niin ALV22% tulee maksuun 22€.

100€+22€, vähennettävää ALVia
200€+44€, lisättävaää ALVia
---------------------------
       +22€ jää maksettavaa ALVia

Jos tiedätte jonkun, joka maksaa tämän ALVin minun puolesta, niin kertokaa se toki minullekkin.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Veronmaksaja
ALV veroa maksaa se. joka arvoa lisää. Jos satasella ostaa ja kahdella myy, niin ALV22% tulee maksuun 22€.

100€+22€, vähennettävää ALVia
200€+44€, lisättävaää ALVia
---------------------------
       +22€ jää maksettavaa ALVia

Jos tiedätte jonkun, joka maksaa tämän ALVin minun puolesta, niin kertokaa se toki minullekkin.


   Näinhän se menee. Ostetaan kiinasta krääsää kympillä ja satasella myydään. Valtio rikastuu. Suhde on yleensä tämä. Katetta on joissakin tuotteissa yli 70%.
   Siksi Matti käskee kuluttamaan. Muuten on valtion kassa tyhjä, koska verotusta on siirretty niin paljon kulutusverojen suuntaan :D 
   

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Veronmaksaja
ALV veroa maksaa se. joka arvoa lisää. Jos satasella ostaa ja kahdella myy, niin ALV22% tulee maksuun 22€.

100€+22€, vähennettävää ALVia
200€+44€, lisättävaää ALVia
---------------------------
       +22€ jää maksettavaa ALVia

Jos tiedätte jonkun, joka maksaa tämän ALVin minun puolesta, niin kertokaa se toki minullekkin.


   Näinhän se menee. Ostetaan kiinasta krääsää kympillä ja satasella myydään. Valtio rikastuu. Suhde on yleensä tämä. Katetta on joissakin tuotteissa yli 70%.
   Siksi Matti käskee kuluttamaan. Muuten on valtion kassa tyhjä, koska verotusta on siirretty niin paljon kulutusverojen suuntaan :D 

Mutta tämähän se on vihreiden linja, kulutusta verotetaan ...
   

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Veronmaksaja
ALV veroa maksaa se. joka arvoa lisää. Jos satasella ostaa ja kahdella myy, niin ALV22% tulee maksuun 22€.

100€+22€, vähennettävää ALVia
200€+44€, lisättävaää ALVia
---------------------------
       +22€ jää maksettavaa ALVia

Jos tiedätte jonkun, joka maksaa tämän ALVin minun puolesta, niin kertokaa se toki minullekkin.


Kyllähän sen alvin on maksanu se jolle sä oot tavaran myyny. Sä vaan toimitat verottajan virkaa tossa tapauksessa...

sorkkahessu

  • Vieras
aulis kommentoi mitä
Mitä Aulis mahtaa kommentoida asiaan  8)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Veronmaksaja
Se on jäävänny ittensä
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Veronmaksaja
no sen yhden anaali-antin vois kyl potkia pellolle ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Jääviys
Se on jäävänny ittensä

En ole... lopetin SuoKustan paskahousujen oksennusten kommentoinnin... nääs ku SuoKustan tyhjäpäiltä loppuu eväät ni alkaa tulla puhelinnumeroa, kengännumeroa ja Madamen rinnanympärystä saitille... mutta muuhunhan SuoKustan veroelätit ei kykenekään... me kunnon miehet joudutaan tekemään niiden kakaratki lapinlomilla  :o  :o  :o

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Veronmaksaja
Se on jäävänny ittensä

En ole... lopetin SuoKustan paskahousujen oksennusten kommentoinnin... nääs ku SuoKustan tyhjäpäiltä loppuu eväät ni alkaa tulla puhelinnumeroa, kengännumeroa ja Madamen rinnanympärystä saitille... mutta muuhunhan SuoKustan veroelätit ei kykenekään... me kunnon miehet joudutaan tekemään niiden kakaratki lapinlomilla  :o  :o  :o

Pikkupyyntö , käytäisitkö Aulis ehkäsyä ettei tyhmyys tarttuis . :o 8)