Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?  (Luettu 2600 kertaa)

Pottunokka

  • Vieras
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016012621021854_vi.shtml

Mikä noita vanhoja julkkisukkoja vaivaa, kun pitää itseään kymmeniä vuosia nuorempien naisten kanssa vehdata, kuvittelevatko tosissaan että nämä naiset ihan oikeasti rakastuvat vanhuksiin ja haluavat  tulevaisuudessa heidän vaippojaan vaihtaa?
Julkisuutta nämä akat vain haluavat, ja statusta ystäväpiirissään sillä, että ovat julkkismiehelle kelvanneet.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Se oksan kovuus ja kestävyys ratkaisee

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Se oksan kovuus ja kestävyys ratkaisee

Kyll sen ratkasee meisselin käyttötaito, joka on kehittynyt vuosikymmenien kuluessa. 😃🎃

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Se oksan kovuus ja kestävyys ratkaisee
Tuota, eikös se "tyvilaho" ala iskeä jo tuolla iällä. Ja oksa pehmitä?  :-[
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Mutta eikös sitä sanota, että "mitä vanhee pukki, sitä kovee sarvi".... Tosin mä kyllä luulen, että noissa tapauksissa kyse on lähinnä lompakon paksuudesta ja muulla ei liene niin suurta merkitystä  ;D

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Pp vaikuttaa aika lahjakkaalta, tai ainakin tietämys luontoaiheisissa asioissa on melkoinen. Varmaan tajunnut, että vanha nainen on vaan vanha ja nuor on kimmosampi.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Mutta eikös sitä sanota, että "mitä vanhee pukki, sitä kovee sarvi".... Tosin mä kyllä luulen, että noissa tapauksissa kyse on lähinnä lompakon paksuudesta ja muulla ei liene niin suurta merkitystä  ;D

Onkos Pirkka Pekalla paksu lompakko? Harvempi tuolla alalla Suomessa rikastuu. 😊

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Jos tyttöystävä pyytää Pp:tä aina esleikiksi vetämään setin hra neljäseiskaa ja tullessansa huutaa apuuvaaaaaaaaa  ;D
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Mutta eikös sitä sanota, että "mitä vanhee pukki, sitä kovee sarvi".... Tosin mä kyllä luulen, että noissa tapauksissa kyse on lähinnä lompakon paksuudesta ja muulla ei liene niin suurta merkitystä  ;D

Onkos Pirkka Pekalla paksu lompakko? Harvempi tuolla alalla Suomessa rikastuu. 😊


Rikastumisesta tiedä, mutta kyllä 75 k€ verotettavaa tuntuu monesta naisesta kivalta ;)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Tääl päin yhellä ukolla kaksi eukkoa. Toista hän juoksuttaa kaverinaan mehtähommissa, kun toinen ei lähe mehtää. Toista muijaa se pitää sitten muuten vaan. Ukko on 83 ja muijat vähän päälle 60 v

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Mutta eikös sitä sanota, että "mitä vanhee pukki, sitä kovee sarvi".... Tosin mä kyllä luulen, että noissa tapauksissa kyse on lähinnä lompakon paksuudesta ja muulla ei liene niin suurta merkitystä  ;D

Onkos Pirkka Pekalla paksu lompakko? Harvempi tuolla alalla Suomessa rikastuu. 😊


Rikastumisesta tiedä, mutta kyllä 75 k€ verotettavaa tuntuu monesta naisesta kivalta ;)
Juu rahalla saa. Iän tuomat terveysvaivat ei ole muutakun eduksi.

Viimeksi muokattu: 27.01.16 - klo:18:24 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Kai tähän pitää naisellinenkin kanta ottaa.. Kyllä se valitettavasti monelle naiselle tuo status niin tärkeä, että siinä ukon ikä paljon paina. Itse olen kyllä jo todennut, että  kun tuo keski-ikä oikeasti painaa päälle niin se ikäero kyllä merkitsee.. En takuu varmasti ota pari kymmentä vanhempaa äijää passattavaksi,kun mukuloista helpottaa niin äijästä pahenee... ei kiitos. ;D

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Kai tähän pitää naisellinenkin kanta ottaa.. Kyllä se valitettavasti monelle naiselle tuo status niin tärkeä, että siinä ukon ikä paljon paina. Itse olen kyllä jo todennut, että  kun tuo keski-ikä oikeasti painaa päälle niin se ikäero kyllä merkitsee.. En takuu varmasti ota pari kymmentä vanhempaa äijää passattavaksi,kun mukuloista helpottaa niin äijästä pahenee... ei kiitos. ;D
Entäpä parikymmentä nuorempaa?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Kai tähän pitää naisellinenkin kanta ottaa.. Kyllä se valitettavasti monelle naiselle tuo status niin tärkeä, että siinä ukon ikä paljon paina. Itse olen kyllä jo todennut, että  kun tuo keski-ikä oikeasti painaa päälle niin se ikäero kyllä merkitsee.. En takuu varmasti ota pari kymmentä vanhempaa äijää passattavaksi,kun mukuloista helpottaa niin äijästä pahenee... ei kiitos. ;D
Entäpä parikymmentä nuorempaa?
Ei kiitos.. oman pojan ikäinen, yök.. ja ei taitas nuoriso oikein innostua samanikäisestä isäpuolesta.. ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mikä noita vanhoja ukkeleita vaivaa?
Kyll sen ratkasee sinisen pillerin käyttötaito, joka on kehittynyt vuosikymmenien kuluessa.

Aha...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."