Viimeksi muokattu: 25.01.16 - klo:21:36 kirjoittanut Veeti
Ruutiase... tuohon ei saa Suomessa lupaa kuitenkaan. Pippurisumutteetkin matuja vastaan kielletty.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 25.01.16 - klo:21:34Ruutiase... tuohon ei saa Suomessa lupaa kuitenkaan. Pippurisumutteetkin matuja vastaan kielletty. Ei luvilla ole ennenkään ammuttu.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 25.01.16 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: kantola - 25.01.16 - klo:21:34Ruutiase... tuohon ei saa Suomessa lupaa kuitenkaan. Pippurisumutteetkin matuja vastaan kielletty. Ei luvilla ole ennenkään ammuttu.Mutta eihän se ole miehelle mukava jos joutuu heti ammuttavaksi..
On tuo nyt karmeeta..pitääkö mun nillittää nyt siitä, ettei mua mainittu?? Kun en kyllä nillittänyt siitäkään, että mainittiin.. Niin, ei mulla kyllä tuollaselle kamppeelle olisi edes käyttöä..paljon paremmat konstit mulla.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 25.01.16 - klo:21:31On tuo nyt karmeeta..pitääkö mun nillittää nyt siitä, ettei mua mainittu?? Kun en kyllä nillittänyt siitäkään, että mainittiin.. Niin, ei mulla kyllä tuollaselle kamppeelle olisi edes käyttöä..paljon paremmat konstit mulla. Ei kai vaan veeti yritä piirittää sua – omalla omituisella tavallaan Miltä nyt tuntuu
Alas on samurai-kansa vajonnut, mut on noi tytöt kyl söpöjä 💕💕