Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vuoden liikenneturvallisuus palkinto  (Luettu 2666 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29701
  • vastustan
Vs: vuoden liikenneturvallisuus palkinto
maitotankkerikki vaan lisii vaikka kantavuusetkin kasvaa ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: vuoden liikenneturvallisuus palkinto
Toi on siitä hyvä ,että ylärampilta ajaessa SYÖKSYKIERRE lopulta oikiaa.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.