Kiitos Timppa lohduttavista sanoista . snif
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 05.01.09 - klo:19:49Kiitos Timppa lohduttavista sanoista . snif Se on vain käden ojennus maailman ainoalle ja parhaalle sorkkahessulle.
Ei meillä ole minkäänlaisia syntymävikoja. Jumala loi meidät omaksi kuvakseen. Jokaisella ihmisellä on vain tukku ominaisuuksia. Joidenkin mielestä tietyt ominaisuudet voi tietysti olla vikojakin, mutta eihän ihminen itse niille oikein voi mitään. Kieltäydyn ajattelemasta, että minussa olisi jotakin vikaa. Olen sellainen kuin olen ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Ja toivon, että muutkin hyväksyvät minut kaikkine niine ominaisuuksineen mitä minulla on.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.01.09 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 05.01.09 - klo:19:49Kiitos Timppa lohduttavista sanoista . snif Se on vain käden ojennus maailman ainoalle ja parhaalle sorkkahessulle.Eiköhän potkita toisiamme perseelle, tulisi niin paljon kotoisampi olo
Kännissä koko porukka . Kehutaan toisiamme
Lainaus käyttäjältä: Pystypiikki - 05.01.09 - klo:14:35Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.Tommosella 30 sentin lihamulkulla mitään tee ...Meillä Lapissa se on nähty, lyhyempi on on parempi, se seisoo kuin rautakanki, eikä sylttää joka saumassa ...
Syntymävika vai ominaisuus/suvun perintä/mulla sattuu oleen liki 30 senttiä pitkä *****.
Nyt jo ,se on sitten viinan vähyyttä
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 05.01.09 - klo:20:10Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.01.09 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 05.01.09 - klo:19:49Kiitos Timppa lohduttavista sanoista . snif Se on vain käden ojennus maailman ainoalle ja parhaalle sorkkahessulle.Eiköhän potkita toisiamme perseelle, tulisi niin paljon kotoisampi olo ja muistuu tosta mieleen se Pulp Fiction elokuvan kohtaus, missä kaksi gangsteria alkoi kehumaan toisiaan, niin kolmas gangsteri sanoi, että älkää vielä alkako imeä toistenne munia, meillä on tässä tää ruumiin hävittäminen vielä kesken
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 05.01.09 - klo:15:01Lainaus käyttäjältä: simmo 48 - 05.01.09 - klo:11:54Kysynpä nyt tällaista.Onko kellään teistä sellaista syntymävikaa,jota olette jotuneet kantamaan koko ikänne?Auliksella ja tj:llä on adhd ja he ovat narsistisia psykopaatteja,joten heidän ei tarvi vastata.Minulla on kolme munuaista ja myös kolme virtsajohdinta.Lisäksi keuhkojeni tilavuus on kaksi keraa suurempi kuin keskim.naisella on.Jos kuolen liikenneonnettomuudessa,niin varaosia olis tarjolla,mikäli ikä ei ole esteenä.Olen kyllä' täysin terve. Meikäläisessä ei oo mitään vikaa. Lähes täydellisen ovat vanhemmat onnistuneet siittämään. Eikä siinä ole mitään luojaa tar*****.jk: narsistista psykopaattia ei ole muuten olemassa ***Täydellinen mulkku tuo Sepe.
Lainaus käyttäjältä: simmo 48 - 05.01.09 - klo:11:54Kysynpä nyt tällaista.Onko kellään teistä sellaista syntymävikaa,jota olette jotuneet kantamaan koko ikänne?Auliksella ja tj:llä on adhd ja he ovat narsistisia psykopaatteja,joten heidän ei tarvi vastata.Minulla on kolme munuaista ja myös kolme virtsajohdinta.Lisäksi keuhkojeni tilavuus on kaksi keraa suurempi kuin keskim.naisella on.Jos kuolen liikenneonnettomuudessa,niin varaosia olis tarjolla,mikäli ikä ei ole esteenä.Olen kyllä' täysin terve. Meikäläisessä ei oo mitään vikaa. Lähes täydellisen ovat vanhemmat onnistuneet siittämään. Eikä siinä ole mitään luojaa tar*****.jk: narsistista psykopaattia ei ole muuten olemassa
Kysynpä nyt tällaista.Onko kellään teistä sellaista syntymävikaa,jota olette jotuneet kantamaan koko ikänne?Auliksella ja tj:llä on adhd ja he ovat narsistisia psykopaatteja,joten heidän ei tarvi vastata.Minulla on kolme munuaista ja myös kolme virtsajohdinta.Lisäksi keuhkojeni tilavuus on kaksi keraa suurempi kuin keskim.naisella on.Jos kuolen liikenneonnettomuudessa,niin varaosia olis tarjolla,mikäli ikä ei ole esteenä.Olen kyllä' täysin terve.