Lainaus käyttäjältä: Ärrpää - 10.01.16 - klo:19:32 Yks viina-detalji, jota se pe ei tiiä...mukamas...Mä en harrasta kirkkaita. Hiukka punkkua hyvän ruuan kanssa ja sekin pitää olla laatukasta. 😃🎃😊Ja hyvässä seurassa. 🎅
Yks viina-detalji, jota se pe ei tiiä...mukamas...
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 10.01.16 - klo:17:10Alkoholi jonka raaka-aineen tuottamiseen on tar***** älyttömät tuet ja vielä vientiin ja takaisin tuontiin.Todettakoon kuitenkin että tuosta raaka-aineesta tuet maksaa EU 90% kun taas vientiin menevän maidon tuet ovat 90% suomalaisen duunarin veroilla rahoitettuja...
Alkoholi jonka raaka-aineen tuottamiseen on tar***** älyttömät tuet ja vielä vientiin ja takaisin tuontiin.
Muistakaa oluen haitallisuus sisältää hartsia.Muistakaa viinin haitallisuus sisältää sulfaattia.Muistakaa viinan haitallisuus se on keskushermostomyrkky.Vesi on terveellistä sitä hörpin niin metsässä kuin koto tanhuvilla.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 10.01.16 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Ärrpää - 10.01.16 - klo:19:32 Yks viina-detalji, jota se pe ei tiiä...mukamas...Mä en harrasta kirkkaita. Hiukka punkkua hyvän ruuan kanssa ja sekin pitää olla laatukasta. 😃🎃😊Ja hyvässä seurassa. 🎅 Värikkäätkin joskus vaikeita, alkosta ostin glögiä, juomatta jää...ei kylläkään se saksalainen luomu versio...
Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.01.16 - klo:19:48Muistakaa oluen haitallisuus sisältää hartsia.Muistakaa viinin haitallisuus sisältää sulfaattia.Muistakaa viinan haitallisuus se on keskushermostomyrkky.Vesi on terveellistä sitä hörpin niin metsässä kuin koto tanhuvilla. Viineissä on sulfiittia
Lainaus käyttäjältä: Ärrpää - 10.01.16 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 10.01.16 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Ärrpää - 10.01.16 - klo:19:32 Yks viina-detalji, jota se pe ei tiiä...mukamas...Mä en harrasta kirkkaita. Hiukka punkkua hyvän ruuan kanssa ja sekin pitää olla laatukasta. 😃🎃😊Ja hyvässä seurassa. 🎅 Värikkäätkin joskus vaikeita, alkosta ostin glögiä, juomatta jää...ei kylläkään se saksalainen luomu versio...Varmaan oli kotimaasta.😜
https://www.facebook.com/Viikonviini/posts/824481870901910
ite olen miettinny että paljonko mahtaa olla sellasen viennin arvo kansakunnalle joka tulee tuotteesta jota viedään lähialueelle samaan systeemiin ja sieltä sitten tuodaan takaisin suurin osa ykstyisen tahon avulla ja sitten veronmaksajat saavat kustantaa sen haitat täysimääräisenä. ja kyseessä on nuo juotavat tuotteet. osaako joku valaista? ja mikä vaikutus mahtaa olla sillä että kyseiset tuottajavirmat ovat vielä ulkolaisessa omistuksessa.
Mä en harrasta kirkkaita. laatukasta. hyvässä seurassa.
Viimeksi muokattu: 11.01.16 - klo:17:57 kirjoittanut 82-90