Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe että näin tänään  (Luettu 4471 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: että näin tänään
Kaurapuuro on hyvää.

http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1451877972109.html

Löytyyhän meiltä Lidlin protskutuotteille ihan kotimainenkin vaihtoehto joka löytyy omastakin kaapista. Verso härkäpapu herne seos, protskua 47 prossaa....valmis tuote jota voi syödä sellaisenaan....

Tätä tuotetta vois tuoda esille enemmänkin....

Viimeksi muokattu: 08.01.16 - klo:16:04 kirjoittanut Luomujussi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: että näin tänään
mutta kun pitää olla niiiiiiin kansainvälinen.   nuotin vierestä tietysti kuin mullivainaa sepe lauleloo tuota kun ajelee kohti messiasliiteriä kohti!              mahtaa siinä liikenneympyrässä porukkaa naurattaa!          btw, miten mahtaa nuo arlan vastaavat toimia?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: että näin tänään
mutta kun pitää olla niiiiiiin kansainvälinen.   nuotin vierestä tietysti kuin mullivainaa sepe lauleloo tuota kun ajelee kohti messiasliiteriä kohti!              mahtaa siinä liikenneympyrässä porukkaa naurattaa!          btw, miten mahtaa nuo arlan vastaavat toimia?

Tuosta saa mitään selvää, mitä yrität kertua. 🎅

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: että näin tänään
joka aamu olen syöny puuroa niin kauan kuin muistan...   ja kyllä en ole yhtään katunu.    kyllä puuro tiellä pitää...  jopa pakkasilla.

Veetin kauroista tehtyä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: että näin tänään
joka aamu olen syöny puuroa niin kauan kuin muistan...   ja kyllä en ole yhtään katunu.    kyllä puuro tiellä pitää...  jopa pakkasilla.

Veetin kauroista tehtyä.

Veetin kaurat voi olla hyviä mutt miten saadaan protskua lisättyä ilman härkäpapua...

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: että näin tänään
Kiinostas tietää että jauhetaanko ne jyvät vai pistetäänkö kaura pehkuineen myllystä läpi? Vihreänä vai tuulentuneena?

Kiinnostaa tietää,vieläkö sitä kuoretonta kauraa kasvatetaan.🎅

siehän vaan minä oot kertona jotta pellot mehtäksi istutettu.  ;D ;D

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: että näin tänään
Kiinostas tietää että jauhetaanko ne jyvät vai pistetäänkö kaura pehkuineen myllystä läpi? Vihreänä vai tuulentuneena?

Kiinnostaa tietää,vieläkö sitä kuoretonta kauraa kasvatetaan.🎅

siehän vaan minä oot kertona jotta pellot mehtäksi istutettu.  ;D ;D

Tizmalleen! Ilmituuma! Istuthaa mehtäksi! Yhdessä pohjanmuan lievään karjanneen lehemän kanssa! Ja sitten Caljalle järvelle!