Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Anna  (Luettu 1081 kertaa)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Anna
Anna ei anna.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Anna
Jäi nee-keri ilman kaljaa... ;D
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Anna
Anna ei anna.
Järkyttävän hottis mimmi 😲😲😲😲
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Anna
Boten Anna? Mäen Anna?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Anna
Olisin monta kertaa kaupassa asiointireissuilla saanut karkuun juosseen myymälävarkaan kiinni. Ovat olleet niin pieniä teininatiaisia, ettei olisi suurempaa tappeluakaan tullut. Mutta en ole uskaltanut, koska olisin saanut paljon suuremmat rangaistukset kuin varas. Olisin päässyt oikeuteen päällekarkauksesta, väkivallasta, vapaudenriistosta yms. Sakkoja ja ehdonalaista olisi tullut minulle, alaikäiselle varkaalle vain kehoitus olla toisten tekemättä näin. Kyllä tämä Suomen laki on yksi haistan paskan laki.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Anna
ei kannattas varmaan oikein puullistella tuon neitokaisen , sehän on se vanha sananlasku jotta joka oriille löytyy ajuri, toiminnee myös naispuolisiin...käy vielä huonosti :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.