Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olkaa tarkkana  (Luettu 3119 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Olkaa tarkkana
Varsinais-Suomessa on totuttu siihen että sikalat ja broiskutilalliset kahmivat pellot toisten nenän edestä . Maksetaan enemmän mitä pyydetään , vuokrat on noussu , pellon ostohinta on noussu.

En usko kapinakokouksen saavan mitään tulosta aikaan koska monella on hampaankolossa tätätuotantosuuntaa kohtaan .

Ittelläkin alko tökkimään kun luin sikatilallisten fantasioista halvasta työvoimasta jota lamanaikana saa .

Ylituotantoa on liikaa , siitä pahoinvointinne johtuu .

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Olkaa tarkkana
Varsinais-Suomessa on totuttu siihen että sikalat ja broiskutilalliset kahmivat pellot toisten nenän edestä . Maksetaan enemmän mitä pyydetään , vuokrat on noussu , pellon ostohinta on noussu.

En usko kapinakokouksen saavan mitään tulosta aikaan koska monella on hampaankolossa tätätuotantosuuntaa kohtaan .

Ittelläkin alko tökkimään kun luin sikatilallisten fantasioista halvasta työvoimasta jota lamanaikana saa .

Ylituotantoa on liikaa , siitä pahoinvointinne johtuu .

***Niitten tarttis vielä enempi saada kahmia. Ahneudella ei ole rajaa. Ylituotannosta ei ole kyse.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

• Vieras
lisää löylyä
Perniöläinen saa kuljetustukea sokerijuurikkaalle , Liedosta ylöspäin ei saa . Rajaa en tiedä mistä kohtaa kulkee mutta näin on näreet .

Pystypiikki

• Vieras
Aivan kuin pieni kateuden piikki pistäisi nyt sorkkahessua.

sorkkahessu

• Vieras
Ei pistä kateus eikä äkeenpiikki . Olkaapa kokoomuslaisten kanssa tarkkana mihin soppaan joudutte .

Kokemusta on kun laskun aika tulee .

Pohjanpoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Niin ja aikanaan Maito Aura kuppas Valiota. Parhaat pellot ja vielä pitäs eniten tukia saada.

Jurttijussi

• Vieras
Vs: lisää löylyä
Perniöläinen saa kuljetustukea sokerijuurikkaalle , Liedosta ylöspäin ei saa . Rajaa en tiedä mistä kohtaa kulkee mutta näin on näreet .

Mistähän tuesta sä mahdat kirjoittaa? Epäilen että sulla on kohtuullisen väärää tietoa...

sorkkahessu

• Vieras
Näin tuottaja mulle kertoi kun soitin ja kysyin  8)

sorkkahessu

• Vieras
Niin ja aikanaan Maito Aura kuppas Valiota. Parhaat pellot ja vielä pitäs eniten tukia saada.

Sorkkahoitajia ne löi ainakin kuin vierastasikaa , omakohtaista kokemusta löytyy .

sevon

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Hekas on aina asunu pieni kommari ja pieni kateus ,toisella keskustelupalstalla Hekal oli suurin päänvaiva ne tukiaiset ja että suomessa koulutetaan uusia sorkkahoitajia .

Jurttijussi

• Vieras
Näin tuottaja mulle kertoi kun soitin ja kysyin  8)
Kysyppä toimialasopimuksen pykälä? Jos kyseessä on kuljetuskorvauspykälä niin asia on juuri päin vastoin... Muuta ns.kuljetustukea ei sopimukseen sisälly.

Pystypiikki

• Vieras
Hekas on aina asunu pieni kommari ja pieni kateus ,toisella keskustelupalstalla Hekal oli suurin päänvaiva ne tukiaiset ja että suomessa koulutetaan uusia sorkkahoitajia .
Näin olen asian myös havainnut olevan seuratessani hänen seikkailujaan internetin maailmassa ;D ;D ;D

sorkkahessu

• Vieras
Tahtoo olla päin vastoin . Olen nimittäin entinen kokoomuslainen . ;D

sorkkahessu

• Vieras
Sevonille Huom nimimerkki sevonille
Koulutustarpeesta on keskusteltu riittävästi . Asiasta on keskusteltu eri kansanedustajien kanssa . Kepulaisten kanta oli selvä ,turhaa ei kannata kouluttaa jos kaikille ei töitä riitä .
Ite muuten parkusit asiasta kaikkein eniten .

Siellä päin missä on lehmiä kannattaa tätä tointa harjoittaa , sinnepäin ollaan menossa . ;D

Pystypiikki

• Vieras
On sinullakin ongelma