Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvää palvelua  (Luettu 1878 kertaa)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Hyvää palvelua
Suomen vanhustenhoito voisi käydä hakemassa oppia, miten hyvää hoitoa ja palvelua tarjotaan:

http://youtu.be/22WiuqacFVI

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hyvää palvelua
Suomen vanhustenhoito voisi käydä hakemassa oppia, miten hyvää hoitoa ja palvelua tarjotaan:

http://youtu.be/22WiuqacFVI

Se on luomua. Siksi niin hyvää😊

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Siis tää ei ollut Kummelista vai ?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Siis tää ei ollut Kummelista vai ?
sehän oli rivakka lähtö päivään viljanviljelijän tapaan...minuakaan kyllä kiinnostas nousta kun on ensin luvattu niitä vaaleita kaunottaria ja sitten kun oon raivannu tieni euroopan halki taistellen  tänne tuommonen marttakerho on aamusin  rapsuttelemassa :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

• Vieras
Jotenkin pistää  sääliksi tuollanen kiusaaminen ja ahdistelu...ei mitään rotia tuossakaan. :'(

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jotenkin pistää  sääliksi tuollanen kiusaaminen ja ahdistelu...ei mitään rotia tuossakaan. :'(

No kuinkas se  uusivuosi vaihtui. Saitko?😊

navettapiika

• Vieras

Joko se vaihtu?? En ole vielä huomannut..yöpaitapäivä.. ;) Saanu?? Ei kyllä minä annoin...ja otin. 8)

Viimeksi muokattu: 01.01.16 - klo:18:00 kirjoittanut navettapiika

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Joko se vaihtu?? En ole vielä huomannut..yöpaitapäivä.. ;) Saanu?? Ei kyllä minä annoin...ja otin. 8)

Sulla on vaihtunu vuosi hyvin. toista se on näillä muilla täällä. Puuteessa vaikertavat. 🎅

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jos en olisi niin häveliäs luonne, niin voisin kertoa, jotta saatu on täälläkin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sulla on vaihtunu vuosi hyvin. toista se on meillä muilla täällä. Puuteessa vaikerramme. 🎅
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...