Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uuden vuoden vastaanotosta  (Luettu 3878 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Uuden vuoden vastaanotosta
Nii jokos muut on kaivellu latausvälineet esille? Mulla on tossa nyt jonkin näköisestä kartonkista tai pahvista tehtyjä muovirullan holkkeja. Niistä lienee tulla parempia kuin muovisista. kun niistä muovisista tahto ihan vähä lennellä sirpaleita :-[ Ainakin koevedos tuntu äyskäsevän ihan kiitettävästi eikä tullu sirpaleitakaan :P Ikkunat tosin vavahti viela jonku sadanmetrinpäässä ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Kollega juhlisti takavuosina juomalla pullon kossua ja ammuskelemalla kuusen oksia alas haulikolla. Naapurit oli paennu joka suuntaan... ;D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Kollega juhlisti takavuosina juomalla pullon kossua ja ammuskelemalla kuusen oksia alas haulikolla. Naapurit oli paennu joka suuntaan... ;D

Juu meidän naapuri veteli rynkyllä lippaita tyhjäks senkun kerkes ;D Ja paukutteli tynystä ja putkista virittelemiään paukkuja niinettä meilläkin yks ikkuna meni säröön ihan paineesta. Vaikka matkaa joku 400m oikoseen :P lasi oli tosin vanha joten siksi kait hajos.

Mutta niissä sen paukuissa on semmonen terävämpi kimaus. Nuo isoon putkeen tehdyt jymähtää matalammin niin että myös maa vavahtaa 8) Tosin ei niissä mitään velttoo dynyy käytetäkkään ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ottakaa mallia en ole koskaan ostanut raketteja .Ennen joskus jysäyteltiin mutta ne oli omasta tehtaasta.
30 vuotta olen mennyt nukkumaan juuri samaan aikaan kuin normaalisti
uudenvuoden aattona ja hyvin on vuosi osannut vaihtua,turhaa hömppää koko homma. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ottakaa mallia en ole koskaan ostanut raketteja .Ennen joskus jysäyteltiin mutta ne oli omasta tehtaasta.
30 vuotta olen mennyt nukkumaan juuri samaan aikaan kuin normaalisti
uudenvuoden aattona ja hyvin on vuosi osannut vaihtua,turhaa hömppää koko homma. ;D

Nii jotkut nyt vaan haluaa käyttää elämänsä elämällä sitä ::) Kas tänään on tänään ja huominen onsitte huomenna varmuuttahan siitä ei ole kellään että tuleekositä huomista. Joten siis mennään täysillä niin eisitte haudassa vituta että jäi jotain kokeilematta ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ottakaa mallia en ole koskaan ostanut raketteja .Ennen joskus jysäyteltiin mutta ne oli omasta tehtaasta.
30 vuotta olen mennyt nukkumaan juuri samaan aikaan kuin normaalisti
uudenvuoden aattona ja hyvin on vuosi osannut vaihtua,turhaa hömppää koko homma. ;D
Mä en kyllä sun toiminnasta ota mitään mallia, päin vastoin pyrin tekemään kaiken juuri päinvastoin. Ja luulen, että mua vituttaa tää maailman kurjuus paljon vähemmän...  :P
Nothing is Something Worth Doing

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ottakaa mallia en ole koskaan ostanut raketteja .Ennen joskus jysäyteltiin mutta ne oli omasta tehtaasta.
30 vuotta olen mennyt nukkumaan juuri samaan aikaan kuin normaalisti
uudenvuoden aattona ja hyvin on vuosi osannut vaihtua,turhaa hömppää koko homma. ;D
Likimain sama homma. Olen erittäin ylpeä siitä, että koskaan en ole ostanut yhtäkään rakettia. Normiaikaan nukkumaan ja se siitä. Aivan samanlainen päivä kuin vuoden kaikki muutkin päivät. Silti meidänkin verorahoista saadaan taas kustantaa kaikki haaverit ja hömöilyjen korvaukset, mitä känniporukka aiheuttaa. Uusi Vuosi on kanssa yksi tämmöinen luvallinen sekoilupäivä, kun ihmiset saavat pistää aivot narikkaan (omasta mielestään) ja tehdä typeryyksiä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Silmä vauriot on ikäviä ja kun nuorta vielä kohtaa on suuri murhe siitä ja kallista yhteiskunnalle.Saappa nähdä kuinka monta sokeaa uuden vuoden vastaanotto tuottaa.Muutakin murhetta yllin kyllin tulee tapetaan ja riehutaan hullun lailla. :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Pottunokka

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Vetäsee purkin hernekeittoa, niin saa kunnon paukut hajulla höystettynä.
Muuta ei tarvita.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Antakaa nyt toisten juhlia, vaikka siihen ei teillä ole halujakaan.. :)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
pikkukiinalaisetkin jo kai tiskin alla, pyh.  >:(
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
pikkukiinalaisetkin jo kai tiskin alla, pyh.  >:(
Eikä niillä edes postilaatikko lennä..tykinlaukauksilla paremmin.. ::)

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ajattelin olla töis...Eli kaikki ajamaan taksia,keikkaa riittää. ;) ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ajattelin olla töis...Eli kaikki ajamaan taksia,keikkaa riittää. ;) ;)
Jos mää tekisin päinvastoin, että taksille töitä... ::)

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Uuden vuoden vastaanotosta
Ajattelin olla töis...Eli kaikki ajamaan taksia,keikkaa riittää. ;) ;)
Jos mää tekisin päinvastoin, että taksille töitä... ::)
Tuleksää kävellen kyytiin vai tullaanko paari taksilla.. ;D ;D