Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tästäkin Sipilälle kiitos!  (Luettu 923 kertaa)

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tästäkin Sipilälle kiitos!
Eikö Farmate Oy tuota niin paljon, että pääsisit euroja sijoittaa samaan malliin kuin Sipilä vai mistä tämä SUUNNATON kateus johtuu ?

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no mitä tuosta minne mies rahansa sijoittaa, tai missä niitä säilyttää. olenhan minäkin, vaikka minulla niitä miljoonia niin hirveästi olekaan, niin kuitenkin, niinettä että onhan minullakin kolikoita jossahi auton keskikonsoleissa ja hanskalokeroissa. vaimollehi olen joskus lainannut tai antanut ihan omaksi.

se nyt vaan on niin, jotta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

V. Allan Haakert

• Vieras
no mitä tuosta minne mies rahansa sijoittaa, tai missä niitä säilyttää. olenhan minäkin, vaikka minulla niitä miljoonia niin hirveästi olekaan, niin kuitenkin, niinettä että onhan minullakin kolikoita jossahi auton keskikonsoleissa ja hanskalokeroissa. vaimollehi olen joskus lainannut tai antanut ihan omaksi.

se nyt vaan on niin, jotta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.

Nämäpä meidän agronet kultapossukerhon jäsenet mitään miehiä ole, vaan pahasia kylän juoruakkoja jotka linkittävät kaiken minkä irti saavat iltalehdestä ja -sanomista....niin mitä on juoruakan tehtävä niin sen näkee meidän agronetin hamemieskerhosta.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Sipilä osaa jo. Kepun lastenosastolla on vielä opettelemistä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120920807367_uu.shtml

navettapiika

• Vieras
Mutta eipä tuokaan Vesaiset toimi pelkällä hyvällä mielellä...valtion avustus 450 000euroa vuodessa.. ::)