Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe veron palautukset!  (Luettu 4517 kertaa)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: veron palautukset!
Maksunpuolella ollaan reippaasti,pitäähän nuo tukiaisilla elävät joutilaat faarilla puivat saventillaajat jonkun elättää.Saavat sitten ostella läppäreitä ja näpytellä paskaa nettiin.

navettapiika

  • Vieras
Vs: veron palautukset!
Maksunpuolella ollaan reippaasti,pitäähän nuo tukiaisilla elävät joutilaat faarilla puivat saventillaajat jonkun elättää.Saavat sitten ostella läppäreitä ja näpytellä paskaa nettiin.
Älä luule, että sunkaan mätkys tuollaseen joutas...kyllä ne kuule ählämin hallah-lihan hankintaan menee, eikä edes riitä.. ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: veron palautukset!
kiva se on toisten rahoilla nyt riekkua!    ylekin hehkuttaa joka välissä että nyt tulooo rahhaa.   hittoako miun net pitää maksaa?

Saamieni tiedustelutietojen mukaan Putleri pallautti mökkitalakkarile sata (100) ruplaa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: veron palautukset!
1.6 tonnia käteen, 1.6 känniä toteen
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Naturalis

  • Vieras
Vs: veron palautukset!
Maksunpuolella ollaan reippaasti,pitäähän nuo tukiaisilla elävät joutilaat faarilla puivat saventillaajat jonkun elättää.Saavat sitten ostella läppäreitä ja näpytellä paskaa nettiin.
Älä luule, että sunkaan mätkys tuollaseen joutas...kyllä ne kuule ählämin SAKKO-lihan hankintaan menee, eikä edes riitä.. ;D
korjattu...

Joukahainen

  • Vieras
Vs: veron palautukset!
ja jumankauta  mää kyllä protestoin jos ei mun mätkyt mene suoraan savitillaajille.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: veron palautukset!
hyvä homma tämä verojutska. itse maksoin toissapäivänä muutamat tonnit mätkyjä ja tänään verottaja palautti ne samat rahat reilulla korolla nuorisolle. rahat palautui samaan perhepiiriin, eikä ikänä ole saatu noin hyvää korkoa kahden päivän sijoitukselle.
mää sain aikoinaan 3700 ekee alvin palautuksen korkoa.Pankki otti 3%,verottaja maksoi mulle7%.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: veron palautukset!
Ilmankos valtion pussi on tyhjä,kun maksaa noin kovaa korkoa lainoista.Ei mitään järkeä.Paitsi tietysti veronmaksajalle joka saa hyvän koron sijoittamalleen pääomalle.
Ehkä kannattais suunnitella tuota veroihin sijoittamista enempikin,ennakoitahan voi maksaa niin paljon kuin haluaa,ja palautus siten korkojen kanssa.
Vai olinko ihan pihalla.Ei taida nykysin saada enää kovin isoja korkoja..

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: veron palautukset!
En tiedä liekkö syntiä kikkailla verotuksella, mutta nyt taitaa lähteä yhtiöittämisprojekti oikeesti liikkeelle. Mun taksvärkit alkaa olla täys.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: veron palautukset!
on se syntistä touhua,jos yhteiskunnalta riistää korkoja,mutta ei kait tässä miksikää farisealaiseksi tarvi alkaa,nuo savidillet vetää niin paljon tukia ja söheltää netiss että kyllä ne saa maksaa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: veron palautukset!
En tiedä liekkö syntiä kikkailla verotuksella, mutta nyt taitaa lähteä yhtiöittämisprojekti oikeesti liikkeelle. Mun taksvärkit alkaa olla täys.

 Eikös se ole helppua maksaa verua valtiolta saaduilla euruilla ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65914
Vs: veron palautukset!
ja sitten kun hietamoreeneilla vaarilla pui... niin jopa alkaa verottaja jo mätkyillä lyödä....    nooooo, olipa tuolla äss-puotissa paljon porukkaa miun veroeuroaj tuhlaamassa.   mutta hyvä niin, eipä menny viroon!

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: veron palautukset!
En tiedä liekkö syntiä kikkailla verotuksella, mutta nyt taitaa lähteä yhtiöittämisprojekti oikeesti liikkeelle. Mun taksvärkit alkaa olla täys.

 Eikös se ole helppua maksaa verua valtiolta saaduilla euruilla ;D
On on, mut pitää tästä jäädä tärvyyrahaakin ja nyt mää oon vaan tällanen rahan kauttakulku lenkki.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65914
Vs: veron palautukset!
tervetulua kerhoon!   meitä ei olekaan ihan vähän...!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: veron palautukset!
En tiedä liekkö syntiä kikkailla verotuksella, mutta nyt taitaa lähteä yhtiöittämisprojekti oikeesti liikkeelle. Mun taksvärkit alkaa olla täys.

 Eikös se ole helppua maksaa verua valtiolta saaduilla euruilla ;D
On on, mut pitää tästä jäädä tärvyyrahaakin ja nyt mää oon vaan tällanen rahan kauttakulku lenkki.

 Se muuten on niin, että jos maksaa alvia ja muutakin verua niin yritys on silloin kannattava eikä ollenkaan kriisituen tarpehes.  ;D