Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huittisten kokous  (Luettu 9606 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
Huittisten kokous
Maamme poliittisen maataloushistorian ainutlaatuisin kokous.
Kun a-b-alueen mtk:lainen umpikepu huomaa ihan itse olevansa tyhmä ja yksinkertainen umpihölmö.
Ja se on paljon se.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Huittisten kokous
Eikös kokoukseen osallistu monesta poliittisesta ryhmästä porukkaa.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12241
  • Virolaista kiitos!
Vs: Huittisten kokous
Onko tästä kokouksesta tarkempaa informaatiota eli asialistaa yms. Koskeeko se tällaista nykymittapuun mukaan pienehköä, sivutoimista kasvinviljelijää B-alueelta. Eli pitääkö tuonne lähteä oikeasti paikanpäälle vai tekeekö ennemmin jotain fiksumpaa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Huittisten kokous
Onko tästä kokouksesta tarkempaa informaatiota eli asialistaa yms. Koskeeko se tällaista nykymittapuun mukaan pienehköä, sivutoimista kasvinviljelijää B-alueelta. Eli pitääkö tuonne lähteä oikeasti paikanpäälle vai tekeekö ennemmin jotain fiksumpaa.

***Sun taskulla käyntiä ne siellä just suunnittelee.
Kui mää ain olen paras?

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Huittisten kokous
Kertokaas mullekin, kun en oo kuullu vaikka paikkakuntalainen olen...?
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Huittisten kokous
Onko tästä kokouksesta tarkempaa informaatiota eli asialistaa yms. Koskeeko se tällaista nykymittapuun mukaan pienehköä, sivutoimista kasvinviljelijää B-alueelta. Eli pitääkö tuonne lähteä oikeasti paikanpäälle vai tekeekö ennemmin jotain fiksumpaa.

***Sun taskulla käyntiä ne siellä just suunnittelee.

Tuskin sieltä mitään löytyy ...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12241
  • Virolaista kiitos!
Vs: Huittisten kokous
Onko tästä kokouksesta tarkempaa informaatiota eli asialistaa yms. Koskeeko se tällaista nykymittapuun mukaan pienehköä, sivutoimista kasvinviljelijää B-alueelta. Eli pitääkö tuonne lähteä oikeasti paikanpäälle vai tekeekö ennemmin jotain fiksumpaa.

***Sun taskulla käyntiä ne siellä just suunnittelee.

Tuskin sieltä mitään löytyy ...
Kiitos luottamuksesta ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Huittisten kokous
Onko tästä kokouksesta tarkempaa informaatiota eli asialistaa yms. Koskeeko se tällaista nykymittapuun mukaan pienehköä, sivutoimista kasvinviljelijää B-alueelta. Eli pitääkö tuonne lähteä oikeasti paikanpäälle vai tekeekö ennemmin jotain fiksumpaa.

***Sun taskulla käyntiä ne siellä just suunnittelee.

Tuskin sieltä mitään löytyy ...

***Löytyy sieltä broisku- sikatilallisen kätönen kourimassa krampinomaisesti tyhjää.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Huittisten kokous
Jaa että kokous , voin kuvitella . Talonjussi ajelee mörkömajorilla pitkin Huittistenkatua ja huutaa kommarit hirteen ,Eemeli perässä kuplavolsulla jossa on kova-ääninen (Eemeli itse) ja huutaa : Kepulaisten on heti siirryttävä torille merkittäviksi ja äänioikeus on heiltä riistettävä .
Aulis Anttila herättelee porukoita pankonpäältä hamekorvilla ,halko käressä ja laulaa soliastista intternationaalia : Maa meitän olla pittää eikä laiskojen lurjusten . IKL herää henkiin ja polttaa Neuvostoliitonlipun .
Naistenvapautusrintama saapuu paikalle klo 13.00 , puheenjälkeen polttavat rintaliivit joten lupaava alku lässähtää .

Siinä sitä yhteen kokoukseen aihetta  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Huittisten kokous
Kertokaas mullekin, kun en oo kuullu vaikka paikkakuntalainen olen...?

***Ei sua ole kutsuttu. Siel ei tulevia ropottitilallisia kaivata.
Kui mää ain olen paras?

Talojussi

  • Vieras
Vs: Huittisten kokous
Kertokaas mullekin, kun en oo kuullu vaikka paikkakuntalainen olen...?

http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194610164428/artikkeli/sika-+ja+kanatilojen+kriisikokous+laajenee.html

""
Anneli Kallioniemi  toimittaja



Etelä-Suomen maitotiloilta tulee vahvaa kannatusta sika- ja kanatilojen kriisikokoukselle. Kokous pidetään 16. tammikuuta Risto Ryti -salissa Huittisissa.
Keskeisenä asiana kokouksessa käsitellään Etelä-Suomen ja pohjoisen tukialueen välisiä tukieroja. Etelän tuottajat uhkaavat jopa joukkoerolla Maa- ja metsätaloustuottajain keskusliitosta MTK:sta, jota he syyttävät ponnettomuudesta etujensa ajamisessa.
– Isoilla maitotiloilla tukiero on ollut jo kauan kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. MTK:ssa on vahva valta pohjoisen alueen edustajilla. Tukiraja on kuin Kiinan muuri, sanoo maidontuottaja Seppo Kujansuu rajan eteläpuolelta Jämijärveltä.
Sika- ja kanatiloilla protestimieltä on nostanut joulukuun puolivälissä Suomen ja komission kesken syntynyt pohjoinen 142-tukiratkaisu. Se mahdollistaa sika- ja siipikarjatukien maksamisen jatkossakin pohjoisella tukialueella. Sen sijaan Etelä-Suomesta kyseiset tuet loppuvat viidessä vuodessa, mistä päätettiin viime vuonna 141-ratkaisussa.
– Kriisikokoukseen kutsutaan lehti-ilmoituksilla kaikkia A- ja B-tukialueen tuottajia. Nyt ei ole enää kyse yksin sika- ja siipikarjatilojen hätäkokouksesta, kertoo tilaisuutta puuhaava sianlihan- ja broilerintuottaja Mika Säteri Köyliöstä.

""

Viimeksi muokattu: 01.01.09 - klo:12:25 kirjoittanut Talojussi

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Huittisten kokous
Kertokaas mullekin, kun en oo kuullu vaikka paikkakuntalainen olen...?

***Ei sua ole kutsuttu. Siel ei tulevia ropottitilallisia kaivata.
Niinpä. AB-alueen maidontuotanto jo väsynyt jankkaamaan tukialue eroja... Onhan tuo iso tiputus sika/siipikarja tuottajille, kun palaavat tavallisten kuolevaisten joukkoon!  ;D
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
Vs: Huittisten kokous
Eikös kokoukseen osallistu monesta poliittisesta ryhmästä porukkaa.

Tulee tietysti, mutta synkeimmillekin vihreänvalkoisten glasien takaa katsovalle umpikepulle selviää mtk/keskustan kusetuspolitiikka.

Muille se onkin jo selvinnyt ajat sitten.

mtk/kepu perseestä ja syvältä.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Huittisten kokous
Eikös kokoukseen osallistu monesta poliittisesta ryhmästä porukkaa.

Tulee tietysti, mutta synkeimmillekin vihreänvalkoisten glasien takaa katsovalle umpikepulle selviää mtk/keskustan kusetuspolitiikka.

Muille se onkin jo selvinnyt ajat sitten.

mtk/kepu perseestä ja syvältä.

Alkaa olla IKL meininkiä

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Huittisten kokous
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812310121420_uu.shtml

No, ilmeisesti joku on jo varautunut oikein kunnolla Huittisten kokoukseen, kun   siellä päin  on ollut liikkeellä kipulääkelaastareita, jos  tunteet kokouksessa kuumenevat ja tulee kovia tappeluita, niin kipulaastarit tulevatkin varmasti tarpeeseen  ;D