Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu  (Luettu 4000 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Oli sitten tekijä minkävärinen vaan, niin...

 Tappaa pitäisi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201511240100006_uu.shtml

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Ainakin munat pois,, paapokoon sitten senjälkeen kukkahattutädit ja muut suvakit mielensä mukaan

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Oli sitten tekijä minkävärinen vaan, niin...

 Tappaa pitäisi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201511240100006_uu.shtml
Kyllä eipä muutakun reikä päähän ja jämät bioenergian polttolaitokseen!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Ainakin munat pois,, paapokoon sitten senjälkeen kukkahattutädit ja muut suvakit mielensä mukaan

Kyllä mä luulen että riittäisi jos joku kertoisi mitä suomessa ei saa tehdä.Ja sen, että jos tekee, niin välitön palautus. Mutta niille ei kukaan kerro sääntöjä. 👺

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Ainakin munat pois,, paapokoon sitten senjälkeen kukkahattutädit ja muut suvakit mielensä mukaan

Kyllä mä luulen että riittäisi jos joku kertoisi mitä suomessa ei saa tehdä.Ja sen, että jos tekee, niin välitön palautus. Mutta niille ei kukaan kerro sääntöjä. 👺

  Niin, Suomessa pidetään naista ihmisenä eikä lampaan korvikkeena..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Tästähän me maahanmuuttokriitikot varoittelimme kun suvakkihallitus oli muslimi hurmoksessa ,mutta taaskaan ei viisaampia kuunneltu,mikä ihme siinä on että aina viisammat jää vähemmistöön ja leimataan edistyksen jarrumiehiksi ja rasisteiksi. :o
Sama juttu euron kanssa vaikka kuinka viisaammat varoitteli niin vaan piti virhe tehdä ja liittyä emuun. :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Ainakin munat pois,, paapokoon sitten senjälkeen kukkahattutädit ja muut suvakit mielensä mukaan

Kyllä mä luulen että riittäisi jos joku kertoisi mitä suomessa ei saa tehdä.Ja sen, että jos tekee, niin välitön palautus. Mutta niille ei kukaan kerro sääntöjä. 👺

...juu ei varmaan... ou mai kaad sun juttujas...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Tästähän me maahanmuuttokriitikot varoittelimme kun suvakkihallitus oli muslimi hurmoksessa ,mutta taaskaan ei viisaampia kuunneltu,mikä ihme siinä on että aina viisammat jää vähemmistöön ja leimataan edistyksen jarrumiehiksi ja rasisteiksi. :o
Sama juttu euron kanssa vaikka kuinka viisaammat varoitteli niin vaan piti virhe tehdä ja liittyä emuun. :o

  Niin, nyt kaikki jotka puhuvat Suomen tulevaisuuden näkymistä,ovat nyt sitten hallituksen tai opposition kannattajia ovat samaa mieltä että vienti pitää saada vetämään, kaikenlaisia pilipali esityksiä tulee,, mutta sitä ainoaa oikeaa ratkaisua ei uskalleta tuoda esiin.

navettapiika

  • Vieras
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Nyt olisi vain otettava lakki nöyrästi päästä ja marssittava Putinin juttusille. Kauppaa pystyyn ja turvapaikka näille sankareille Venäjän vankiloista likeltä Siperiaa... ::)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Nyt olisi vain otettava lakki nöyrästi päästä ja marssittava Putinin juttusille. Kauppaa pystyyn ja turvapaikka näille sankareille Venäjän vankiloista likeltä Siperiaa... ::)

Njuu tuo olis ehkä vielä liiskaamistakin parempivaihtoehto :) Ns pidempikestoinen poistuminen ei ollenkaan hassumpiajatus :)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Nyt olisi vain otettava lakki nöyrästi päästä ja marssittava Putinin juttusille. Kauppaa pystyyn ja turvapaikka näille sankareille Venäjän vankiloista likeltä Siperiaa... ::)

Njuu tuo olis ehkä vielä liiskaamistakin parempivaihtoehto :) Ns pidempikestoinen poistuminen ei ollenkaan hassumpiajatus :)

 Jos ruokakipon ympärillä on 300km:n ympyrä jäistä taigaa, niin mekan suunnalla ei ehkä ole suurta väliä...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Nyt olisi vain otettava lakki nöyrästi päästä ja marssittava Putinin juttusille. Kauppaa pystyyn ja turvapaikka näille sankareille Venäjän vankiloista likeltä Siperiaa... ::)

Njuu tuo olis ehkä vielä liiskaamistakin parempivaihtoehto :) Ns pidempikestoinen poistuminen ei ollenkaan hassumpiajatus :)

 Jos ruokakipon ympärillä on 300km:n ympyrä jäistä taigaa, niin mekan suunnalla ei ehkä ole suurta väliä...

Niih ja JOS siinäkupissa on ylipäätään ruokaa niin ainakin sitä on niinvähän että siitä pitää tapella keskenään.

Puhumattakaan hyytävästä pakkasesta joka nujertaa pikkuhiljaa heikoimmasta alkaen. 

Ja sitten vielä karkuun koittavilla on edellämainittujen lisäksi ilona karhut ja sudet.

Aiettä oliskin hyvä systeemi tälläinen toiminta malli. Saattais  toimia jopa jonkinlaisena pelotteenakin näille persläville :)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Sama olisi voinut tapahtua, jos tyttöä vastaan olisi kävellyt suomalainen kaksikko.... :(

Mutta tämä tapaus on todella paha. Noiden kahden rikollisen (oletan, että ovat syyllisiä)
ansiosta kaikkia turvapaikanhakijoita ja niiltä näyttäviä arvioidaan jatkossa tämän perusteella.
Pilasivat koko turvapaikanhakijoiden porukan edellytyksiä selvitä suomalaisessa yhteiskunnassa.
Ovat myös nyt itse vaarassa omiensa joukossa, suomalaisten joukossa, vankilassakin.

Voisi todellakin Putinilta kysyä, jos sillä olisi Siperiassa joku häkki näille turvaksi vaikkapa kymmeneksi vuodeksi.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu

 Siilinjärven Alkossa on nykyään hyllykyltit arabiaksi, sitä nämä kansalaisopiston kielikurssit tiettää...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 14-vuotiaan tytön loppuelämä pilattu
Sama olisi voinut tapahtua, jos tyttöä vastaan olisi kävellyt suomalainen kaksikko.... :(

Mutta tämä tapaus on todella paha. Noiden kahden rikollisen (oletan, että ovat syyllisiä)
ansiosta kaikkia turvapaikanhakijoita ja niiltä näyttäviä arvioidaan jatkossa tämän perusteella.
Pilasivat koko turvapaikanhakijoiden porukan edellytyksiä selvitä suomalaisessa yhteiskunnassa.
Ovat myös nyt itse vaarassa omiensa joukossa, suomalaisten joukossa, vankilassakin.

Voisi todellakin Putinilta kysyä, jos sillä olisi Siperiassa joku häkki näille turvaksi vaikkapa kymmeneksi vuodeksi.

Tokikin onnistuu aivanvarmaan myös alkuperäisiltä suomalaisilta. Mutta ei mulla ainakaan olis mitään sitävastaan että kaikki ko rikostyyppiin sotkeutuvat sais vaikka 30v aijemmin kuvattua Siberiaa.

Vois sinne muunkin moisia rötöstelijöitä lähettää.

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!