[quote
tiätkö. minä en ole niin hullu. niinettä minulle voit kertoa.
Ja mikäs sinusta meitä terveemmän tekee?
Annetaan nyt tämän hivenainetohtori Kaarlo "Perätila" Jaakkolamme kypsytellä rauhassa vastaustaan. Sitten voidaankin kysellä jatkossa mitä tahansa tyhmiä, viisas vastaa eikä maksa varttitunnilta satasta kuten ammattimaisemmalla konitohtorilla.

[/quote]
Voidaanko Perätila luokitella puoskariksi vaiko valelääkäriksi...vai kenties lumetohtoriksi??

[/quote]Luotettava hän on, oli mikä oli... minä lähden heti rautakaupan hevososastolta hakemaan mitä se nyt sitten määrää.

Ei ole varraa apteekkiin... Eikä tällä meitin Tolosella taida olla sitä sv-numeroakaan että sais kelalta takasin jotain.

[/quote]
Tuo on varmasti Perätilan reseptin suhteen oikea hankintapaikka...tai sitten joku maatalouskauppa yleensäkin, ehkä jopa Yaran pussi....

[/quote]Eikös se joskus ollut ylen kansanradiossa kestouutinen kun joku ukko oli tukkansa saanut kasvamaan takaisin jollain sialle tarkoitetulla lisäravinteella?
[/quote]
Meillä oli ikäloppu vuohi penskoilla lemmikkinä ja se kaljuuntui nätisti päästä häntään...aattelin, että kuolee se, mutta annas olla, kun joku oli mitannut narun väärin ja vuohi ylettyi salpietarisäkille, niin huitas puolikkaan turpaansa ja karvat kasvoivat takaisin.. eli vielä jonkun vuoden tuon salpietari-kuurin päälle..

[/quote]
..ja nyt kaikki kaljut,lerppavaivaset,suonenvedosta kärsivät lukijat saavat loistoidean XD
[/quote]
Ja halvan..ei se salpietari paljon maksa, eikä annostus ole varmasti miehelle puolta säkkiä kerralla..