Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jurtin  (Luettu 4456 kertaa)

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
jurtin
hehtaarisokeri t 5,2 t kuis muil :o

jowi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21
Vs: jurtin
62 000 tonnia sokeria jaettuna 12 500 ha. Hiukan alle 5 ton/ha keskimäärin ilman co. Kun lisätään co 11 200 jäädään vielä noin 10 % alle maakiintiön.  Oliskohan kannatanut jakaa ne siemenet vähän aikaisemmin?

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: jurtin
Niin ja lämpösummakin olisi pitänyt olla suurempi.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: jurtin
Sitä minä olen aina ihmetellyt, että miksi noita sokeripeltoja lannoitetaan suolalla  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: jurtin
Sitä minä olen aina ihmetellyt, että miksi noita sokeripeltoja lannoitetaan suolalla  ???

Niin oon minäkin ihmetelly. Onko alkuperäisestä merenrantakasvista enää jäljellä sitä, että ilman suolaa ei tulisi toimeen. Kuintenkin natriumlisä kannattaa antaa karponaattina. Se kasvattaa naattia.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Hosku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: jurtin
Sokeri 5,9t/ha. Kiintiö täyttyi 104% carry overin ansiosta. Aika surkee sato mut vähän lohduttaa kun ei tarvinnut tehdä mitään remppaa syksyn aikana. Mites mahtaa olla viljelyhalukkuus ensivuodelle. 

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: jurtin
ononon ;D mitäpä muutaka vehnaa vai

Pottunokka

  • Vieras
Vs: jurtin
ononon ;D mitäpä muutaka vehnaa vai

Juu, kasvattakaa vehnää, siitä on puutetta joka paikassa.

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: jurtin
Sokeri 5,9t/ha. Kiintiö täyttyi 104% carry overin ansiosta. Aika surkee sato mut vähän lohduttaa kun ei tarvinnut tehdä mitään remppaa syksyn aikana. Mites mahtaa olla viljelyhalukkuus ensivuodelle.
ok kai tankkasit juu

Hosku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: jurtin
ononon ;D mitäpä muutaka vehnaa vai
Viljaa mahdollisimman vähän. Itselläni oli tänä vuonna puolet viljalla, ensi vuonna ehkä kolmannes

mikkemakke

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: jurtin
7,3t/ha sokeria. Selvästi heikompaa mitä viime vuosina, mutta ilmeisesti ihan tyytyväinen voi olla tämän vuoden sadoksi.

markoantero

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: jurtin
Sokeria 5,5t/ha,eipä ollu häävi vuosi juurikkaan osalta >:( Jokos ens vuoden viljely ehdoista on kuulunut jotain juoruja?

mikkemakke

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: jurtin
Sokeria 5,5t/ha,eipä ollu häävi vuosi juurikkaan osalta >:( Jokos ens vuoden viljely ehdoista on kuulunut jotain juoruja?

Huhua kuullu että 10% taas tippuis hinta. Voi olla että siinä tapauksessa loppuu jo viljelykiinnostus