eiköös nuo liomaalaiset ole myös oma rotunsa,sellasia savikikkareita,tai voiko niitä yleistää mut tuo yksi on kyllä outo,pilaa hienon pitäjän maineen.Jos kysyn mistä ot ja vastaus on et liomalt ni het mä yhistän sen pitäjä samikallennimeen,se vert hä on tehny tunnetuks pitäjä ja myös munannu itteesä.Koska te liomalaise annatte sille turpi tai ainaki saki hivutukse eli kusette hiukkase sen taskuu.
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 19.11.15 - klo:20:43eiköös nuo liomaalaiset ole myös oma rotunsa,sellasia savikikkareita,tai voiko niitä yleistää mut tuo yksi on kyllä outo,pilaa hienon pitäjän maineen.Jos kysyn mistä ot ja vastaus on et liomalt ni het mä yhistän sen pitäjä samikallennimeen,se vert hä on tehny tunnetuks pitäjä ja myös munannu itteesä.Koska te liomalaise annatte sille turpi tai ainaki saki hivutukse eli kusette hiukkase sen taskuu.Loimaa ei sit oo Satakunnassa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 19.11.15 - klo:21:09Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 19.11.15 - klo:20:43eiköös nuo liomaalaiset ole myös oma rotunsa,sellasia savikikkareita,tai voiko niitä yleistää mut tuo yksi on kyllä outo,pilaa hienon pitäjän maineen.Jos kysyn mistä ot ja vastaus on et liomalt ni het mä yhistän sen pitäjä samikallennimeen,se vert hä on tehny tunnetuks pitäjä ja myös munannu itteesä.Koska te liomalaise annatte sille turpi tai ainaki saki hivutukse eli kusette hiukkase sen taskuu.Loimaa ei sit oo SatakunnassaVarsisuomessa.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.11.15 - klo:21:12Varsisuomessa. valitettavast
Varsisuomessa.
Lainaus käyttäjältä: ana111 - 19.11.15 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.11.15 - klo:21:12Varsisuomessa. valitettavast Onko Liomaalaiset muka jotain alempaa kastia?
Lainaus käyttäjältä: kantola - 19.11.15 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: ana111 - 19.11.15 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 19.11.15 - klo:21:12Varsisuomessa. valitettavast Onko Liomaalaiset muka jotain alempaa kastia?ei kai