Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eiköhän kyse ole vallan muusta  (Luettu 3810 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Eiköhän kyse ole vallan muusta
Miten se tuo Valio on niin iso ongelma niille joilla ei ole lehmiä ensinkään. Itse en välitä tippaakaan, mitä Valio ja Mtk touhuaa. Yötä päivää jauhavat Valion tekemisiä,laittakaa edes 100 lehmää ja jatkakaa siltä pohjalta.

Sanoppas se? 😊🎅

  Mulle ei ole Valio ongelma, pääsin loppuvuosina pieneen oikeaan osuuskuntaan maidonlähettäjäksi, mutta ottaa päähän nää Valio-vouhottajat kun eivät tajua miten heitä kusetetaan, kunhan kepu kutistuu senverran että poliittinen tuki loppuu niin asettuu maidonhintakin eurooppalaiselle tasolle niinkuin toivottavasti viljanhintakin..

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Eiköhän kyse ole vallan muusta
Minua melkein hämmästyttää kuinka vaikutusvaltaisena tuota Valiota pidetään..hienoa. :)
Mutta torppasikohan Valio tuon naapurin matkailutilankin kyltin, kun se alkuperäinen vähin äänin poistettiin, eikä uutta tullut, kun eivät montaa tonnia olleet siitä valmiita maksamaan..jännä juttu.. ???

Aivan varmasti naapuris matkailutilan kyltin torppasi tämä kepulainen ministeri Risikko, joka Valion maitua suojellakseen kiusaa yrityksiä ympäri Suomea, varsinkin A-tukialueella: http://www.kasvihuoneilmio.fi/yritys/ministeri-risikko-j%C3%A4tti-yritt%C3%A4j%C3%A4n-virkamiesten-armoille