Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tutkija: Satu terroristeista  (Luettu 1586 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

navettapiika

• Vieras
Vs: Tutkija: Satu terroristeista
Minä niin odotin Veetin kirjallista tuotetta..paskat..odotetaan vielä, jos se sieltä syntyisi, kun riittävästi pinnistää.. ;D

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä niin odotin Veetin kirjallista tuotetta..paskat..odotetaan vielä, jos se sieltä syntyisi, kun riittävästi pinnistää.. ;D

Eipäs hätäillä!

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Oli kai tossa sadussa jotain faktaakin....

navettapiika

• Vieras
Oli kai tossa sadussa jotain faktaakin....
Mutta ei Veetin keksimänä.. ::)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.fiia.fi/fi/blog/462/satu_terroristeista/

Veetieemeli ei taaskaan huomannut (halua huomata) että tu tutkija laulaa sen lauluja, kenen leipää syö.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Taitaa satu muuttua faktaksi,uut isis ta päätellen.Että nääkin verorahat meni murrin perseeseen.  Vai onks tää ulkopoliittista satiiria:   http://www.fiia.fi/fi/blog/470/pakolaiskriisi_ei_ole_saksan_ongelma_vaan_mahdollisuus_euroopalle/

Viimeksi muokattu: 14.11.15 - klo:16:57 kirjoittanut milkboi

On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Olix se nyt Algeria vai mikä oli entinen Ranskan siirtomaa josta ne pitivät kiinni viimeiseen saakka ja tosta itsenäisyydestä sodittiin. Kuka oli terroristi tai vapaustaistelija.....kellä on oikeus itsenäiseen valtioon....

Aatami Särkisalami

• Vieras

Kaikki mitä Veeti  saa näytölle on linkittämistä....vasen oikea nosta koipea...ei ole Veeti  edes koskaan  raivaussahaakaan kantanut   saati sitten  essolla  narikkaan paltttoaan antanut...juomarahhaa ruukataan portsarille antaa..