Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 5465 massikka  (Luettu 7456 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 5465 massikka
pikaisesti vilkaistuna käytettyjä 5465:ia näytti olevan hankkijalla 1 kpl  (+1 tulossa), agritekillä 1, valtralla ei yhtään ja k-maataloudella 6 kpl



***Fermaksen pihalla niitä on useita toimitustaan odottamassa. Varmaan 20 kpl.
Kui mää ain olen paras?

tonto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 128
  • kakkonen on ykkönen
Vs: 5465 massikka
Koneviestissä oli perusteellinen testi pari numeroa sitten. Ihan ok:lta vaikuttaa. Itselläkin tuo sarja kiikarissa, muutaman muun kilpailijan kanssa. Plussana mitä itse olen kokeillut ergonomia, vaihteisto, hydrauliikka, hytti ja sen varusteet ja muutenkin tuntuu saavan paljon ominaisuuksia rahalla.

Miinuksena minun toiminnassa 50 laatikon puute, metsähytin surkea viimeistely (KoneForumissa katsottuna, jotkut moittii sen melua), ei saa etukuormaimen ohjausta integroitua käsinojaan (pitää asentaa eri vipu törröttämään) ja hydrauliikka liittimelle ei saa jatkuvaa syöttöä (pitääkö köyttää vipu kiinni metsäkärryn öljysyötölle?). Kutonen käy nätisti mutta on kyllä tosi laiska verrattuna kilpailijoihin, ja vanhemmista MF:stä tuttu "massan hitaus" on säilynyt, eli ei rullaa eikä nostovarret laske kuormaamattomina kovin nopeasti. Jos nuo asiat olisi kunnossa tilaisin heti. Tosin hinta karkasi käsistä, viime syksynä Kesko mainosti 5460 56000€:lla ja nyt on hintaa kymppitonni lisää yht'äkkiä vaikka tekniikka ei ole yhtään parantunut... :P

N-Advance korjaisi nuo puutteet kaikin osin paitsi vaihteiston osalta, uusi Versu ehkä hinnallisesti kaukana.


Näin Massikka-miehenä olen pitkälti samaa mieltä. Jo 4300-sarjassa metsäohjaamon viimeistely heikkoa. Millä ihmeen nyrkkipajalla ne niitä vääntää? Joihinkin 6200-sarjalaisiin tehdyt metsäohjaamot/tankit yms. ovat siistejä noihin verrattuna.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: 5465 massikka
pikaisesti vilkaistuna käytettyjä 5465:ia näytti olevan hankkijalla 1 kpl  (+1 tulossa), agritekillä 1, valtralla ei yhtään ja k-maataloudella 6 kpl


Kai niihin sit ollaan tyytyväisiä...
tethering holes to their concave windings

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: 5465 massikka
pikaisesti vilkaistuna käytettyjä 5465:ia näytti olevan hankkijalla 1 kpl  (+1 tulossa), agritekillä 1, valtralla ei yhtään ja k-maataloudella 6 kpl


Kai niihin sit ollaan tyytyväisiä...

pikemminkin niin että valtran vaihkonerivistö vaihtuu. Toisin kuin k ja agrin, jossa vaihtokoneet kiertää pisteestä toiseen.
allekirjoittanut