Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kokonaista  (Luettu 6746 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
kokonaista
--8 viestiä Tj:ltä samalla sivulla.Eikö sulle mikään riitä. :oVai ajatteletko aivopestä meijät site,ettäku jatkuvasti jaksat jankuttaa sammaa asiaa,nii se on jossainvaiheesa tartuttava meijän päähän.
Se on kyllä mun kohalla turha yritys.Ukko yritti sitä' 35 vuotta,eikä onnistunu.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: kokonaista
Taijetaan olla kaikki aivopestyjä ku täällä roikutaan päivästä toiseen.  :D

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: kokonaista
Niinku Heino sano että on laitettu hihnan jako kohalleen ja akku täyteen niin nyt sitä tulee kuin sujelta paskaa.. ;D

Kyllä se nyt vielä meuhkaa mutta vaimenee sitten ajan kans..

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kokonaista
Tyhyjänpäivänen mölisijä, koko jätkä ...
Ei järjen häivää, sen kirjoituksissa.

Taitaa olla konkurssikypsä talo, vähän siltä kuulostaa.

Talojussi

  • Vieras
Vs: kokonaista
Tyhyjänpäivänen mölisijä, koko jätkä ...
Ei järjen häivää, sen kirjoituksissa.

Taitaa olla konkurssikypsä talo, vähän siltä kuulostaa.

hölö hölö

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: uteliaisuutta
--8 viestiä Tj:ltä samalla sivulla.Eikö sulle mikään riitä. :oVai ajatteletko aivopestä meijät site,ettäku jatkuvasti jaksat jankuttaa sammaa asiaa,nii se on jossainvaiheesa tartuttava meijän päähän.
Se on kyllä mun kohalla turha yritys.Ukko yritti sitä' 35 vuotta,eikä onnistunu.
kerroppa simmo mitä se ukkosi turhaan yritti 35 vuotta, oliko se korpikommunisti ???

MF 4000

  • Vieras
Vs: kokonaista 8,5 viestä päivä,se on paljon
Onhan se viesti tuo  hölö hölökin.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: kokonaista
Niinku Heino sano että on laitettu hihnan jako kohalleen ja akku täyteen niin nyt sitä tulee kuin sujelta paskaa.. ;D

Kyllä se nyt vielä meuhkaa mutta vaimenee sitten ajan kans..

Joo, poessaoloajasta peätellen ollunna määräaekaeshuollossa ja varaossiin hommaaminen on kestänynnä, nuin vanahoehin kun ei ennää taho saaha uusie sahajauhoja. Että siittä se sen puheripuli ja jäläkikäynti. Käerkie pitäs vissiin vähä viilata, kun karstapiikkijä lykkejää.

Tae oesko peräti ollunna pikkusen aekaa poes kilivistä, sano...
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kokonaista
Niinku Heino sano että on laitettu hihnan jako kohalleen ja akku täyteen niin nyt sitä tulee kuin sujelta paskaa.. ;D

Kyllä se nyt vielä meuhkaa mutta vaimenee sitten ajan kans..

Joo, poessaoloajasta peätellen ollunna määräaekaeshuollossa ja varaossiin hommaaminen on kestänynnä, nuin vanahoehin kun ei ennää taho saaha uusie sahajauhoja. Että siittä se sen puheripuli ja jäläkikäynti. Käerkie pitäs vissiin vähä viilata, kun karstapiikkijä lykkejää.

Tae oesko peräti ollunna pikkusen aekaa poes kilivistä, sano...

Kyllä siinä vähän sellaista ominaisuutta nyt on, että kun sillä sitten joskus harvoin leikkaa, niin se leikkaa vain kiinni ...

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: uteliaisuutta

Se on kyllä mun kohalla turha yritys.Ukko yritti sitä' 35 vuotta,eikä onnistunu.
[/quote]
kerroppa simmo mitä se ukkosi turhaan yritti 35 vuotta, oliko se korpikommunisti ???
[/quote]
--no sehä on karjalaisii,mutta karjalaiset on hyvin omapäistä sakkia.Minua yritettiin kouluttaa ihan joka-asiassa,esim.sellainen asia ku  kirkkoon kuuluminen ja keskusta on heille aivan avain taivaaseen.No kirkkoon minä kuuluinkin,olin lestakojista.,minut valittiin ihan kirkon lähetystyön johtokuntaan.Muttaku kerran sitten tulin Israelin reissulla uskoon,niin siitä syntyi sota.Jouduin ensin kriisiin lähetysjohtokunnan kanssa,koska olin heidän mukaan jo uskossa.Ruustinna ei anna varmaan vieläkään anteeksi.Sanoin, että en ollut uskossa ollut,mutta nyt olin tullut.
Erosin lähetystyönjohtokunnasta ja päätin:etsin seurakunnan,joka uskoo Raamatun sanasta sanaan,niinkuin se on kirjoitettu.Siitä alako etsiminen,joka kesti useita kuukausia,kunnes olin mielestäni löytänyt sellaisen.Marssin sinne ja kerroin asiani ja liityin siihen.Enkä oo kertaakaan katunut.No ukollehan se oli tietysti häpeä ja hän yritti kaikkensa saadakseen minut luopumaan uskostani.Yli kaksikymmentä vuotta kärsin ja pelkäsin omassa kodissani,kyllä uskonvaino on tojellisuutta Suomessakin. 4 vuotta sitten hän sai niin voimakkaan opetuksen,että päätti lähteä samalle tielle.Se opetus tuli ihan ulkopuolelta ja pysäytti hänet.Täsä sitä nyt taaperrettaan.Onneksi anoppiparka kuoliHän ei olisi kestänyt poikansa kohdalla tuota häpeää.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: uteliaisuutta

Se on kyllä mun kohalla turha yritys.Ukko yritti sitä' 35 vuotta,eikä onnistunu.
kerroppa simmo mitä se ukkosi turhaan yritti 35 vuotta, oliko se korpikommunisti ???
[/quote]
--no sehä on karjalaisii,mutta karjalaiset on hyvin omapäistä sakkia.Minua yritettiin kouluttaa ihan joka-asiassa,esim.sellainen asia ku  kirkkoon kuuluminen ja keskusta on heille aivan avain taivaaseen.No kirkkoon minä kuuluinkin,olin lestakojista.,minut valittiin ihan kirkon lähetystyön johtokuntaan.Muttaku kerran sitten tulin Israelin reissulla uskoon,niin siitä syntyi sota.Jouduin ensin kriisiin lähetysjohtokunnan kanssa,koska olin heidän mukaan jo uskossa.Ruustinna ei anna varmaan vieläkään anteeksi.Sanoin, että en ollut uskossa ollut,mutta nyt olin tullut.
Erosin lähetystyönjohtokunnasta ja päätin:etsin seurakunnan,joka uskoo Raamatun sanasta sanaan,niinkuin se on kirjoitettu.Siitä alako etsiminen,joka kesti useita kuukausia,kunnes olin mielestäni löytänyt sellaisen.Marssin sinne ja kerroin asiani ja liityin siihen.Enkä oo kertaakaan katunut.No ukollehan se oli tietysti häpeä ja hän yritti kaikkensa saadakseen minut luopumaan uskostani.Yli kaksikymmentä vuotta kärsin ja pelkäsin omassa kodissani,kyllä uskonvaino on tojellisuutta Suomessakin. 4 vuotta sitten hän sai niin voimakkaan opetuksen,että päätti lähteä samalle tielle.Se opetus tuli ihan ulkopuolelta ja pysäytti hänet.Täsä sitä nyt taaperrettaan.Onneksi anoppiparka kuoliHän ei olisi kestänyt poikansa kohdalla tuota häpeää.
[/quote]

Semmosta se on uskovien kanssa, tyttärekki nai neekereitä ...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: uteliaisuutta vieläkin

Se on kyllä mun kohalla turha yritys.Ukko yritti sitä' 35 vuotta,eikä onnistunu.
kerroppa simmo mitä se ukkosi turhaan yritti 35 vuotta, oliko se korpikommunisti ???
[/quote]
--no sehä on karjalaisii,mutta karjalaiset on hyvin omapäistä sakkia.Minua yritettiin kouluttaa ihan joka-asiassa,esim.sellainen asia ku  kirkkoon kuuluminen ja keskusta on heille aivan avain taivaaseen.No kirkkoon minä kuuluinkin,olin lestakojista.,minut valittiin ihan kirkon lähetystyön johtokuntaan.Muttaku kerran sitten tulin Israelin reissulla uskoon,niin siitä syntyi sota.Jouduin ensin kriisiin lähetysjohtokunnan kanssa,koska olin heidän mukaan jo uskossa.Ruustinna ei anna varmaan vieläkään anteeksi.Sanoin, että en ollut uskossa ollut,mutta nyt olin tullut.
Erosin lähetystyönjohtokunnasta ja päätin:etsin seurakunnan,joka uskoo Raamatun sanasta sanaan,niinkuin se on kirjoitettu.Siitä alako etsiminen,joka kesti useita kuukausia,kunnes olin mielestäni löytänyt sellaisen.Marssin sinne ja kerroin asiani ja liityin siihen.Enkä oo kertaakaan katunut.No ukollehan se oli tietysti häpeä ja hän yritti kaikkensa saadakseen minut luopumaan uskostani.Yli kaksikymmentä vuotta kärsin ja pelkäsin omassa kodissani,kyllä uskonvaino on tojellisuutta Suomessakin. 4 vuotta sitten hän sai niin voimakkaan opetuksen,että päätti lähteä samalle tielle.Se opetus tuli ihan ulkopuolelta ja pysäytti hänet.Täsä sitä nyt taaperrettaan.Onneksi anoppiparka kuoliHän ei olisi kestänyt poikansa kohdalla tuota häpeää.
[/quote]
tarkastiottaen en valitettavasti ymmärtänyt tekstistäsi mikä se oikea
uskontokunta on nimeltään.
teidän perheessänne jääräpäisin näemmä voitti, mutta usein se vaikuttaa
ikävällä tavalla lapsiin jotka myös etsivät äärimmäisyyksien kautta
omaa tietään
toivotavasti viljelijäpariskunnalla on riittävästi työtä niin paljon ettei
uskonto saa liian suurta osaa elämästä ja uskonasioita pidetä perheen
keskinäisen valtakammpailun välineenä

Pasianssi

  • Vieras
Vs: kokonaista
Enpä minäkään käsittänyt enkä kaikkea muutakaan käsitä,mutta sen olen huomannut tässä vuosien varrella että uskonto ja politiikka aiheuttaa hyvin voimakkaita tunne-elämyksiä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kokonaista
Enpä minäkään käsittänyt enkä kaikkea muutakaan käsitä,mutta sen olen huomannut tässä vuosien varrella että uskonto ja politiikka aiheuttaa hyvin voimakkaita tunne-elämyksiä.

  Kyl se näin menee. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat :D

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: kokonaista
No voi helvetti sentään, teitä uskovaisia!