Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Alkoholin käyttö  (Luettu 10841 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Alkoholin käyttö
Tänä vuonna(kaan) ei ole tullut juotua yhtään alkoholia. Kiinnostaisi kyllä tietää, kuka sen 10l hoiti puolestani.. ???
Tuolla kylän keskustassa on tasan yksi penkki, joka on strategisesti sijoitettu alkoholin vähittäismyyntiä harjoittavan liikkeen läheisyyteen. Aina kun ajan ohi, niin siinä istuu 2 - 6 tyyppiä jutustelemassa henkeviä ja nauttimassa laadukkaita panimotuotteita sekä tisleitä. Uskoisin että joku tällainen porukka juo sun viinas.

Nothing is Something Worth Doing

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Alkoholin käyttö
Kaippa tota viinaa on joku 40litraa tullu tänävuonna juotua. Kaljaa varmaan joku 300-400litraa :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Alkoholin käyttö
Kaippa tota viinaa on joku 40litraa tullu tänävuonna juotua. Kaljaa varmaan joku 300-400litraa :-[

Jäykkää kun laskee litran viikkoon ni 52litraa tulee että pätkähtää vuosikulutukseks. ;D

Miedompia janojuomia sitten päälle. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Alkoholin käyttö
Tänä vuonna(kaan) ei ole tullut juotua yhtään alkoholia. Kiinnostaisi kyllä tietää, kuka sen 10l hoiti puolestani.. ???
Tuolla kylän keskustassa on tasan yksi penkki, joka on strategisesti sijoitettu alkoholin vähittäismyyntiä harjoittavan liikkeen läheisyyteen. Aina kun ajan ohi, niin siinä istuu 2 - 6 tyyppiä jutustelemassa henkeviä ja nauttimassa laadukkaita panimotuotteita sekä tisleitä. Uskoisin että joku tällainen porukka juo sun viinas.

Meinaakko ettei erään pelin suulain ryhmä jelppaa yhtään kylmiksen kiintiön täytössä..??? ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Alkoholin käyttö
Tänä vuonna(kaan) ei ole tullut juotua yhtään alkoholia. Kiinnostaisi kyllä tietää, kuka sen 10l hoiti puolestani.. ???
Tuolla kylän keskustassa on tasan yksi penkki, joka on strategisesti sijoitettu alkoholin vähittäismyyntiä harjoittavan liikkeen läheisyyteen. Aina kun ajan ohi, niin siinä istuu 2 - 6 tyyppiä jutustelemassa henkeviä ja nauttimassa laadukkaita panimotuotteita sekä tisleitä. Uskoisin että joku tällainen porukka juo sun viinas.

Meinaakko ettei erään pelin suulain ryhmä jelppaa yhtään kylmiksen kiintiön täytössä..??? ;D
Kovin on suolaset jutut kun pukkaa janottamaan?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Alkoholin käyttö
Meinaakko ettei erään pelin suulain ryhmä jelppaa yhtään kylmiksen kiintiön täytössä..??? ;D
En missään nimessä, se porukka on täysiä absolutisteja. Epäilen että se hiljaisempi ryhmä on jatkuvasti kännissä, kun eivät heitä rasvaisia juttuja eetteriin...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Alkoholin käyttö
Minusta tuntuu, että minä en ole ollut yksin pysyäkseni erossa alkoholista. tässä yksi esimerkki. Pari vuotta sitten vaimo lähti käymään sukulaisten luona viikonlopuksi. Ajattelin, että nyt on hyvä vähän rentoutua ja kävin alkossa, että kun navettatyöt on tehty, otan pienet.

Olin melko innoissani. En muista aivan tarkkaan tapahtumien kulkua, mutta navetassa oli tuona iltana, kun oli päättänyt ottaa, jotenkin yllättäviä sattumuksia ja aikaa meni normaalia paljon kauemmin. Juuri kun olin lähdössä, niin huomasin, että vasikka oli hirttäytymässä etuaidan ja tolpan väliin.

Koko aita piti purkaa ja aikaa meni reilu tunti, että vasikan sai pois ja pelastettua. kello olikin jo jotain lähellä 23 kun sain hommat valmiiksi ja ajattelin, että ei tästä mittään tulee, joku haluaa estää aikeeni. Viinapullo jäi korkkaamatta.  :)

Viimeksi muokattu: 29.10.15 - klo:08:58 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Alkoholin käyttö
Meinaakko ettei erään pelin suulain ryhmä jelppaa yhtään kylmiksen kiintiön täytössä..??? ;D
En missään nimessä, se porukka on täysiä absolutisteja. Epäilen että se hiljaisempi ryhmä on jatkuvasti kännissä, kun eivät heitä rasvaisia juttuja eetteriin...  ;D

Aivan, ainoo jota kykenevät tekemään on painamaan klaaninopin rekku-kuvaketta.

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Alkoholin käyttö
Minkä  verran käytätte alkoholia?

Itse lopetin alkoholin käytön jo 15 vuotta sitten, kun sitä niin näppärästi saa kaupasta.

En kuitenkaan ole Absolutisti, muutkin merkit kelpaa....

Lopetin alkon käytön vuosi sitten. Olut ,viini maistuu kyllä hyvän ruuan kanssa. 😊

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Alkoholin käyttö
Minkä  verran käytätte alkoholia?

Itse lopetin alkoholin käytön jo 15 vuotta sitten, kun sitä niin näppärästi saa kaupasta.

En kuitenkaan ole Absolutisti, muutkin merkit kelpaa....

Lopetin alkon käytön vuosi sitten. Olut ,viini maistuu kyllä hyvän ruuan kanssa. 😊

se kalja taetoo kyllä aeheottoo siulle pahoja jäläkioereita.  ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;area=showposts;u=10742

navettapiika

  • Vieras
Vs: Alkoholin käyttö
Minkä  verran käytätte alkoholia?

Itse lopetin alkoholin käytön jo 15 vuotta sitten, kun sitä niin näppärästi saa kaupasta.

En kuitenkaan ole Absolutisti, muutkin merkit kelpaa....
Aamusta tällaisia asioita, heh..käyttänyt.. No, olen minä muutamat joulukaljat saanut käymään sellaiseen kuntoon, että paikallinen kiljuporukka olisi kiljunut riemusta, mutta muuten harvemmin tulee käyteltyä yli..mitä nyt exän viinit tuli joskus hiukan paranneltua. ;D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Alkoholin käyttö
Kaippa tota viinaa on joku 40litraa tullu tänävuonna juotua. Kaljaa varmaan joku 300-400litraa :-[

Jäykkää kun laskee litran viikkoon ni 52litraa tulee että pätkähtää vuosikulutukseks. ;D

Miedompia janojuomia sitten päälle. ;D
Niinse menee ja hauskaa on ;D ;D Tosin tuo yhteiskunnan keskiarvo on vissiin laskettu jollain 99% aineelle. Eli sen 2.5l saakin sitte sitä laimeempaa litkiä että tuo litra tosi jäykkää täyttyy.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20025
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Alkoholin käyttö
Kaippa tota viinaa on joku 40litraa tullu tänävuonna juotua. Kaljaa varmaan joku 300-400litraa :-[

Jäykkää kun laskee litran viikkoon ni 52litraa tulee että pätkähtää vuosikulutukseks. ;D

Miedompia janojuomia sitten päälle. ;D
Niinse menee ja hauskaa on ;D ;D Tosin tuo yhteiskunnan keskiarvo on vissiin laskettu jollain 99% aineelle. Eli sen 2.5l saakin sitte sitä laimeempaa litkiä että tuo litra tosi jäykkää täyttyy.

Juu spriinä se on laskettu. Itsellä kuluu parikymmentä litraa lumihomeruiskutuksissa,
jos tarvetta pakkaskestävyydelle. Mutta on denaturoitua. Olen katsellut, ilotteleeko
oras mutta aika koomassa ovat ruiskutuksenkin jälkeen, eivät ainakaan rähinöimään ole ruvenneet.

-SS-

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Alkoholin käyttö
Minkä  verran käytätte alkoholia?
Itse lopetin alkoholin käytön jo 15 vuotta sitten, kun sitä niin näppärästi saa kaupasta.
En kuitenkaan ole Absolutisti, muutkin merkit kelpaa....
Niin, en minä puhu juomisesta, vaan käyttämisestä.  Kiljun valmistus on luultua yleisempää  :) , ja ihan hyvä niin, sillä se on katoavaa kansanperinnettä.


navettapiika

  • Vieras
Vs: Alkoholin käyttö
Minkä  verran käytätte alkoholia?
Itse lopetin alkoholin käytön jo 15 vuotta sitten, kun sitä niin näppärästi saa kaupasta.
En kuitenkaan ole Absolutisti, muutkin merkit kelpaa....
Niin, en minä puhu juomisesta, vaan käyttämisestä.  Kiljun valmistus on luultua yleisempää  :) , ja ihan hyvä niin, sillä se on katoavaa kansanperinnettä.
Kukaan tuollaista tunnusta.. korkeintaan voi kertoa sahtia panneensa...vai mitä se litku lie, mitä tehtiin häihin ja hautajaisiin, siitä sitten kunnon rähinäjuomaa ja tappelu pystyyn.. ???