Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Stadilaisuus ja miten se ilmenee  (Luettu 3370 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Stadilaisuus ja miten se ilmenee
Se on varmaan selvää että paljasjalkalaisena tänne synnytään ja alkuperäis karj, öh eikun alkuperäisiä stadilaisia kutsutaan paljasjalkalaisiksi . Toivonmukaan Auliskin saa sossunluukulta sen verran jotta kengät saa jalkaansa ja talvella ehki sukatkin .

Stadilaiset on saatanan kovi jätkiä , olen nimittäin tavannut heitä aivan kotiseudullakin lapsuudessani . Ainoa ketä kusi paimenpojanlankaan oli Tsadilainen , pääsee suljetulta osastolta piakkoin pois .

Muutoin tsadilaiset tunkee olemaan kukkona tunkiolla ja sinne tunkiolle ne pitää ajaakkin pois normaaleita kiusaamasta .

Stadiin muuttaa väkeä muualta melkokaukaakin ja se on hyvästä se , tulee ne pääkaupunkiseudun työt tehdyksi .

Stadilaisen tuntee jo kaukaa , etanolin hajusta

Kesäloma reissulla pysähdyttiin tietä kysyyn polkupyöräiliältä , jätkä pyöritti vähän aikaa päätään ja sanoi en mä tajuu mitään , mä oon Stadista nääs . Olishan se hajusta pitänyt tietää , oli meinaan normaali Stadilainen , ihan jurrissa .

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Stadilaisuus ja miten se ilmenee
"maalaisjärjellä selviää tilanteista, joihin kaupunkilaisjärjellä ei edes joudu"

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Stadilaisten motto
Älä tee sitä itse mihin voit käyttää halpaa siirtotyövoimaa.

Virossa käyvät köyhät eli muualta tulleet

Valita ruuasta , se on tapana täällä

Aulis Anttila

• Vieras
Kepun kannatus jo alle 20%
Se on varmaan selvää että paljasjalkalaisena tänne synnytään ja alkuperäis karj, öh eikun alkuperäisiä stadilaisia kutsutaan paljasjalkalaisiksi . Toivonmukaan Auliskin saa sossunluukulta sen verran jotta kengät saa jalkaansa ja talvella ehki sukatkin . Stadilaiset on saatanan kovi jätkiä , olen nimittäin tavannut heitä aivan kotiseudullakin lapsuudessani . Ainoa ketä kusi paimenpojanlankaan oli Tsadilainen , pääsee suljetulta osastolta piakkoin pois . Muutoin tsadilaiset tunkee olemaan kukkona tunkiolla ja sinne tunkiolle ne pitää ajaakkin pois normaaleita kiusaamasta . Stadiin muuttaa väkeä muualta melkokaukaakin ja se on hyvästä se , tulee ne pääkaupunkiseudun työt tehdyksi . Stadilaisen tuntee jo kaukaa , etanolin hajusta
Kesäloma reissulla pysähdyttiin tietä kysyyn polkupyöräiliältä , jätkä pyöritti vähän aikaa päätään ja sanoi en mä tajuu mitään , mä oon Stadista nääs . Olishan se hajusta pitänyt tietää , oli meinaan normaali Stadilainen , ihan jurrissa .

Tuossa yllä on jo monta syytä SuoKustan viime vaalien loisteliaaseen menestykseen ja nykykannatukseen  ;D  :D  ::) ...ja lisää ropisee kun nämä ässämpeen kepulaiset oikein parastaan rupeavat pistämään... yhdessä lestikepulaisten kanssa - on siinä Mari Kiviniemellä kivireki  :o  :o

sorkkahessu

• Vieras
Ähäkutti , kuhuätti  8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
paska valuu tunnetusti alaspäin sinne kehäkolmosen suunnattomaan lietesäiliöön ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sorkkahessu

• Vieras
paska valuu tunnetusti alaspäin sinne kehäkolmosen suunnattomaan lietesäiliöön ;D

Stadissa on paskantajia m2 paljon enemmän kuin muualla . Tämä pätee huumeidenkäyttöön , pimeisiin töihin ja ym.ym .

8) 8) 8) 8)

jeep

• Vieras
Bongaa kuvasta Bill Gates.  http://www.macblogz.com/Media/2008/6/mcsft1.jpg
Siinä ne macin ja windowsin kehittäjät poseeraa, ei taidettu mac-windows  käyttöjärjestelmiä kehitellä ponun voimalla. Toisilla se tajunta on vaan laajempi.  ;D :D  Viina on viisasten juoma ja ruoho on, tyhmien .  ;D

Ja huonosti panee. http://fi.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates     :o ;D :D :D

Eikös stadi tarkoita, kaupunkia? ::)

Viimeksi muokattu: 29.12.08 - klo:15:03 kirjoittanut jeep

jeep

• Vieras

Viimeksi muokattu: 01.01.09 - klo:15:27 kirjoittanut jeep

sorkkahessu

• Vieras
Siinä sivistystä  ;)

jeep

• Vieras
Älykkyys, Nerous, Lahjakkuus, Luovuus. Kaikki ne on eri sanoja/asioita.  :)
http://www.tek.fi/tek-lehti/TEK-TA103/103s18-20.pdf

sorkkahessu

• Vieras
On siinä stadilaisille puuhaa kun nuo kaikki kaahaavat läpi . Ties vaikka lukemaan oppisivat  ;D 8)

emo-heikki

• Vieras
No en minä oikein tiedä, puolet meidän suvustakin nykyään asuu siellä, eikä niillä ole mitään suhtautumisongelmaa maakuntiin nähden ...
Vaikka Levillähän nuo enempi pyörii, kuin täälläpäin enää ...