Tiesitkö että kaltaisesi savupiipun hoonaaja ei voi lisääntyä??🔨🔨Vaikka tuntosarven työntäminen pimeimpääsi tuntuukin taivaalliselt.🔧🔧
Melkein koko työkalupakki..sirppi puuttuu, vasara jo on..
Anaalia???🍒🍑👅😎😎😅✂☎🎩🎩👏
👏👏👏👏💘🔪🔭📬📷📷📷📷📷📷📷😍😍😍🔧🔨🔪✂🔓💅💅👀👂👃👸
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 04.11.15 - klo:21:57Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 04.11.15 - klo:21:55Pitäs vähentää tuota kahvin juontia. Ei sovi mulle yhtään, mutta huume se on, koukuttava paska juttu.Elä juo. Ei kukaan pakota. Juo maitua, kuolet nopeemmin🎅Mutt sä ja mä otetaa siiss vaan niit sinisii enkeleit! Hih! 👉👌🚹💗🚹🔜👬👍💩🛃♋🔜🚹➕🚹🔞🆒
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 04.11.15 - klo:21:55Pitäs vähentää tuota kahvin juontia. Ei sovi mulle yhtään, mutta huume se on, koukuttava paska juttu.Elä juo. Ei kukaan pakota. Juo maitua, kuolet nopeemmin🎅
Pitäs vähentää tuota kahvin juontia. Ei sovi mulle yhtään, mutta huume se on, koukuttava paska juttu.
Jotain yhtäläisyyttä näissä viesteissä
Katos poju,siinä yksi jokalaitetaan seurantaan,luuletko että en osaa IP osoitteita seurata
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 05.11.15 - klo:20:22Katos poju,siinä yksi jokalaitetaan seurantaan,luuletko että en osaa IP osoitteita seurataIP???Itse Persläpi??Joukiksella onkin miettimistä ketä niitä viestejä låhettää...
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 05.11.15 - klo:20:22Katos poju,siinä yksi jokalaitetaan seurantaan,luuletko että en osaa IP osoitteita seurata😅
Lainaus käyttäjältä: SKN - 05.11.15 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 05.11.15 - klo:20:22Katos poju,siinä yksi jokalaitetaan seurantaan,luuletko että en osaa IP osoitteita seurataIP???Itse Persläpi??Joukiksella onkin miettimistä ketä niitä viestejä låhettää... Huh, nyt saa reitittimen reset-nappi käyttöä. 😅