Uskomattomia ja suorastaan sairaita keskusteluja pakolaiskeskus -kunnissa mm. Lahti ,Kauhava, Lappajärvi ym .
Haku Suomi 24 ja kunnan nimi
Luitkos Lieksan palstan? Sieltä löytyy paljon faktaa vuosien kokemuksella.
Kyll toi linkitys olis vaan niin kätsyy,tarttees itte ettii.
Pitävät kyllä huolen että shittiä on päällimäisenä kunhan jaksaa vaan paikkakunnan nimen kirjoittaa eteen tai taakse suomi24
http://static.mvlehti.net/uploads/2015/10/Pakolaisperhe.jpg
Itse olen ollut ja olen aika kriittinen koko asiaan ,mutta kun lukee tässä nykyisessä tilanteessa noita ns. faktoja joutuu miettimään mihin leiriin haluaa todellakin leimautua .
Kun kaupassa käydessä kuulee sekä Venäjää että Arabiaa niin kohta saa lähteä aika kauas asioimaan jos haluaa välttyä että ylläpitää fobioitaan.
Niinpä. Vaikka olen yleistyksiä harrastava, ennakkoluuloinen rasisti, on pakko tehdä selvä pesäero tuohon MV-porukkaan ja kannattaa vastaanottokeskuksen perustamista omaankin kuntaan. Tämän tapaisissa asioissa käy helposti niin, että poliittisista päättäjistä tulee idioottien panttivankeja. Kun ei voi millään antaa sellaista signaalia, että vähä-älyisellä mölyämisellä, puolitotuuksien kännisellä jauhamisella ja väkivaltaisella riehumisella saa asiaansa edistettyä.
http://magneettimedia.com/juutalaisaktivisti-kertoi-miksi-muslimien-maahanmuuttoa-kannatetaan/
Suurin osa suomen kansasta on ääliöitä sen olen minäkin saanut valitettavasti todeta myös jössejänis on ääliö jos luulee että pakolaistulva loppuu asiallisesti politiikkoihin vetoamalla.
Ei se kyllä lopu epäasiallisestikaan vetoamalla.
Kaikenlaiset polttopulloilijat ja Kolmen Koon Kaapuilijat ovat saaneet maahanmuuttokriittiset poliitikot vaikenemaan leimautumisen pelossa. Ennen saattoi sanoa, että maahanmuuttokritiikki on eri asia kuin rasismi. Mutta kun ansiosidonnaiset nahkatukat selittävät vajaaälyisyytensä maahanmuuttokritiikiksi, ei kukaan, jonka älykkyysosamäärä ylittää molempien tennistossujen yhteenlasketut kengännumerot, enää esiinny julkisuudessa maahanmuuttokriittisenä. Valitettavasti.
Aika surkuhupaisaa on sekin, että kiitospaitaporukka on itse lisännyt Suomen haluttavuutta kohdemaana levittämällä sellaista tietoa, että Suomessa jokainen ähly saa uuden auton, asunnon, muotivaatteet, kännykän, ipadin lastenrattaat, siivoojan, lounassetelit ja rahaa niin paljon kuin kehtaa pyytää.