Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä mieltä Agronettiläiset jäsenmaksukatosta?  (Luettu 6636 kertaa)

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Mitä mieltä te olette MTK:n jäsenmaksukatosta? Aika herkkä asia tuntuu olevan missä tahansa asiasta keskustelee. :D Mikä tason pitäisi olla vai pitääkö sitä olla olemassa?


Koostuuko tulevaisuudes jäsenistö isoista vai pelkästään pienistä tiloista? Entä miltä kantilta järjestö neuvottelee asioita sitten?

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Muihin ei osaa vastata, mutta viimeiseen ainut rehellinen vastaus on "Tissinkoittajien"  ;D

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Mitä mieltä te olette MTK:n jäsenmaksukatosta? Aika herkkä asia tuntuu olevan missä tahansa asiasta keskustelee. :D Mikä tason pitäisi olla vai pitääkö sitä olla olemassa?


Koostuuko tulevaisuudes jäsenistö isoista vai pelkästään pienistä tiloista? Entä miltä kantilta järjestö neuvottelee asioita sitten?

Kai siinä joku katto voisi olla. Toisaalta ei taida kenenkään talous tuohon kaatua. Yllättävän harvassa yhdistyksessä on edes keskusteltu jäsenmaksuperusteen muuttamisesta esim. työtuloihin perustuvaksi. Se olisi ehkä mielekkäämpikin aihe.

navettapiika

  • Vieras
Odotellaan edelleen, mistä se meidän jäsenhakemus löytyy...viisi vuotta mennyt, eikä ole vielä löytynyt. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mää neuvottelin katoksi 0€, aika nopeasti kävi  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Mää neuvottelin katoksi 0€, aika nopeasti kävi  :D
Mulla ja skänsälläkin on varmaan sama ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mää neuvottelin katoksi 0€, aika nopeasti kävi  :D
Mulla ja skänsälläkin on varmaan sama ;D

Ei niistä mitään neuvotella, kun sanotaan et se on 0€, niin se on 0€. ;D

Siinäpähän muut makselee tyhjästä, verenperintönä kun on MTKoon taakka.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Olen jo äänestänyt ja ilmaissut mielipiteeni, eli 0 € tasolla mennään.
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Olen jo äänestänyt ja ilmaissut mielipiteeni, eli 0 € tasolla mennään.

Reilu 10-vuotta sitten oli joku tilaisuus jossa jaettiin jatkajille kunniakirja ja kello. Mää sellasen sain, itse sitä hakematta, sellanen tuotiin mulle tutun toimesta. Kun viskaali huomas että en olekaan jäsen ni niitä alettiin penäämään takasin. No, v ittuako minä pois vien kun en edes pyytäny, eipä oo vielä hakenu takasi vaikka niin sanoi...  ;D

Helvetin munattomat pissaliisat, mitä vähemmän MTK sotkeutuu asioihin, sen paremmin menee JAUHOLAKILLA. :)

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Olen jo äänestänyt ja ilmaissut mielipiteeni, eli 0 € tasolla mennään.

Reilu 10-vuotta sitten oli joku tilaisuus jossa jaettiin jatkajille kunniakirja ja kello. Mää sellasen sain, itse sitä hakematta, sellanen tuotiin mulle tutun toimesta. Kun viskaali huomas että en olekaan jäsen ni niitä alettiin penäämään takasin. No, v ittuako minä pois vien kun en edes pyytäny, eipä oo vielä hakenu takasi vaikka niin sanoi...  ;D

Helvetin munattomat pissaliisat, mitä vähemmän MTK sotkeutuu asioihin, sen paremmin menee JAUHOLAKILLA. :)

Minkä helevatan takia aloittavalle annettiin kunniakirja, joka ei vielä ollut mitään kunniansa eteen edes tehnyt? Kellon ymmärtää, vahinkohan ei tule kello kaulassa  :D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Olen jo äänestänyt ja ilmaissut mielipiteeni, eli 0 € tasolla mennään.

Reilu 10-vuotta sitten oli joku tilaisuus jossa jaettiin jatkajille kunniakirja ja kello. Mää sellasen sain, itse sitä hakematta, sellanen tuotiin mulle tutun toimesta. Kun viskaali huomas että en olekaan jäsen ni niitä alettiin penäämään takasin. No, v ittuako minä pois vien kun en edes pyytäny, eipä oo vielä hakenu takasi vaikka niin sanoi...  ;D

Helvetin munattomat pissaliisat, mitä vähemmän MTK sotkeutuu asioihin, sen paremmin menee JAUHOLAKILLA. :)

Minkä helevatan takia aloittavalle annettiin kunniakirja, joka ei vielä ollut mitään kunniansa eteen edes tehnyt? Kellon ymmärtää, vahinkohan ei tule kello kaulassa  :D
Olisihan se leipälautana ihan hyvä, mutta liian lyhyt varsi ja liian paksu...
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Olen jo äänestänyt ja ilmaissut mielipiteeni, eli 0 € tasolla mennään.

Reilu 10-vuotta sitten oli joku tilaisuus jossa jaettiin jatkajille kunniakirja ja kello. Mää sellasen sain, itse sitä hakematta, sellanen tuotiin mulle tutun toimesta. Kun viskaali huomas että en olekaan jäsen ni niitä alettiin penäämään takasin. No, v ittuako minä pois vien kun en edes pyytäny, eipä oo vielä hakenu takasi vaikka niin sanoi...  ;D

Helvetin munattomat pissaliisat, mitä vähemmän MTK sotkeutuu asioihin, sen paremmin menee JAUHOLAKILLA. :)

Minkä helevatan takia aloittavalle annettiin kunniakirja, joka ei vielä ollut mitään kunniansa eteen edes tehnyt? Kellon ymmärtää, vahinkohan ei tule kello kaulassa  :D
Olisihan se leipälautana ihan hyvä, mutta liian lyhyt varsi ja liian paksu...

Kieltämättä koivukiekkokello nimilaatalla on ihan hieno. ;D

Mut se kunniakirja maauskosta yms. skeidaa on aika riman alitus... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Eikös toi jäsenmaksukatto ole yhdistyksen itsensä päätettävissä? Jäsenmaksu sinänsä riippuu mm. yhdistyksen varallisuudesta. Omassa yhdistyksessä maksu on ollut maakunnan matalimmasta päästä, mutta löytyy yhdistyksiä joissa maksu on aika tuntuva. Kolleega hoitelee yhden isomman yhdistyksen asioita ja siellä siirryttiin kiinteään jäsenmaksuun mm. sen takia, että isommasta päästä tilat alkoivat erota jäsenyydestä. Mitään tarkkaa summaa en osaa heittää, mikä olisi sopiva kattomaksu.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Eikös toi jäsenmaksukatto ole yhdistyksen itsensä päätettävissä? Jäsenmaksu sinänsä riippuu mm. yhdistyksen varallisuudesta. Omassa yhdistyksessä maksu on ollut maakunnan matalimmasta päästä, mutta löytyy yhdistyksiä joissa maksu on aika tuntuva. Kolleega hoitelee yhden isomman yhdistyksen asioita ja siellä siirryttiin kiinteään jäsenmaksuun mm. sen takia, että isommasta päästä tilat alkoivat erota jäsenyydestä. Mitään tarkkaa summaa en osaa heittää, mikä olisi sopiva kattomaksu.
Ei se jäsenmaksu todennäköisesti ole syy miksi isommat tilat eroaa.
Ehkä ongelma on jokumuu :-\

Naturalis

  • Vieras
Eikös toi jäsenmaksukatto ole yhdistyksen itsensä päätettävissä? Jäsenmaksu sinänsä riippuu mm. yhdistyksen varallisuudesta. Omassa yhdistyksessä maksu on ollut maakunnan matalimmasta päästä, mutta löytyy yhdistyksiä joissa maksu on aika tuntuva. Kolleega hoitelee yhden isomman yhdistyksen asioita ja siellä siirryttiin kiinteään jäsenmaksuun mm. sen takia, että isommasta päästä tilat alkoivat erota jäsenyydestä. Mitään tarkkaa summaa en osaa heittää, mikä olisi sopiva kattomaksu.
Ei se jäsenmaksu todennäköisesti ole syy miksi isommat tilat eroaa.
Ehkä ongelma on jokumuu :-\
Esim. hyväveli kerho pitää pikkujoulut mutta unohtaa kutsua jäsenet mukaan... :(