Sontaluukku-ape dissaa muita syrjäytyneiksi.... jo on aikoihin eletty!Ompa natsi-hörhöllä OTSAA! Eihän sitä omaa tilaansa itse huomaa kuin peilistä katsomalla ja apen ainoan peilin rikkoi äiti-muori peräkammarista jo 30 v sitten.
Lainaus käyttäjältä: Kollonen J/T - 19.10.15 - klo:09:22Sontaluukku-ape dissaa muita syrjäytyneiksi.... jo on aikoihin eletty!Ompa natsi-hörhöllä OTSAA! Eihän sitä omaa tilaansa itse huomaa kuin peilistä katsomalla ja apen ainoan peilin rikkoi äiti-muori peräkammarista jo 30 v sitten. Sä et todellakaan tajua omaa tilaasi drop out luuseri.
Lainaus käyttäjältä: apilas - 19.10.15 - klo:11:27Lainaus käyttäjältä: Kollonen J/T - 19.10.15 - klo:09:22Sontaluukku-ape dissaa muita syrjäytyneiksi.... jo on aikoihin eletty!Ompa natsi-hörhöllä OTSAA! Eihän sitä omaa tilaansa itse huomaa kuin peilistä katsomalla ja apen ainoan peilin rikkoi äiti-muori peräkammarista jo 30 v sitten. Sä et todellakaan tajua omaa tilaasi drop out luuseri.Koskas oot käyny postilaatikkoo kauempana? Kärkkäisen kauppaa ei lasketa mukaan vaan tarkoitan ulkomailla.