Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kunniallinen tie on vastuunkantajan rautainen perusta  (Luettu 5161 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Ei maanviljelijän viitan harteilleen saanut ja sen mukanaan tuomat vastuut sovi viettää aikaansa juopotellen ja laiskotellen. Se on tuhon tie ja menee pahimmassa talot alta. Tässä Luomujussi osoitus mun kohdalla, että yläkerran isäntä on auttanut pitämään korkin kiinni ja talo pysyy pystyssä ja menee eteenpäin. Aamen.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
No, jopas meni henkiseksi...otan osaa. Mikä siinä korkissa on sulle niin vaikeaa?? ::)

Dr.Who

  • Vieras
Korkissa lienee mitään vikaa vaan siinä korkin kiertäjässä kummin päin ja kuinka usein sitä kiertää.

navettapiika

  • Vieras
Mutta jos hommaa sellaisen mehupullotulpan niin ei tarvi kiertää.. ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tähän sopii vanha sanonta. Viina on viisasten juoma.

Sitä mää en vaan käsitä, miksi suomen alkoholilainsääntö pitää tehdä tyhmien mukaan. 😊

navettapiika

  • Vieras
Olisi rasistista myydä viinaa vain mensan jäsenkortilla.. ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin

Sitä mää en vaan käsitä, miksi suomen alkoholilainsääntö pitää tehdä tyhmien mukaan. 😊

se valtiovalta vissiin uattelee sinunki parasta.  ;D

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Tähän sopii vanha sanonta. Viina on viisasten juoma.

Sitä mää en vaan käsitä, miksi suomen alkoholilainsääntö pitää tehdä tyhmien mukaan. 😊
aivan turhaa viisastelua. Minulle on viina maistunut siksi, että se antaa niin mahtavan olon ja olen herkästi addiktoituva sen suhteen. Sama on kahvin kohdalla, ovatko kaikki kahvia juovat tyhmiä.?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Ei maanviljelijän viitan harteilleen saanut ja sen mukanaan tuomat vastuut sovi viettää aikaansa juopotellen ja laiskotellen. Se on tuhon tie ja menee pahimmassa talot alta. Tässä Luomujussi osoitus mun kohdalla, että yläkerran isäntä on auttanut pitämään korkin kiinni ja talo pysyy pystyssä ja menee eteenpäin. Aamen.

jos kerta luonne on heikko etkä yksin pärjee niin ota vuan apu nöyrästi vastaan sieltä mistä sen suat.

navettapiika

  • Vieras
Tähän sopii vanha sanonta. Viina on viisasten juoma.

Sitä mää en vaan käsitä, miksi suomen alkoholilainsääntö pitää tehdä tyhmien mukaan. 😊
aivan turhaa viisastelua. Minulle on viina maistunut siksi, että se antaa niin mahtavan olon ja olen herkästi addiktoituva sen suhteen. Sama on kahvin kohdalla, ovatko kaikki kahvia juovat tyhmiä.?
Onhan toki hienoa, että kehtaat julkisesti asian tuoda esille. Mutta mitä sinä odotat meiltä?? Taputuksia? Hurraa huutoja??  ???

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Ei maanviljelijän viitan harteilleen saanut ja sen mukanaan tuomat vastuut sovi viettää aikaansa juopotellen ja laiskotellen. Se on tuhon tie ja menee pahimmassa talot alta. Tässä Luomujussi osoitus mun kohdalla, että yläkerran isäntä on auttanut pitämään korkin kiinni ja talo pysyy pystyssä ja menee eteenpäin. Aamen.

jos kerta luonne on heikko etkä yksin pärjee niin ota vuan apu nöyrästi vastaan sieltä mistä sen suat.
Jep :) on se kynnys kasvanut sen verran suureksi tässä vuosien varrella, että en oikein Ottamista kovinkaan todennäköisenä, vaikka se saattaa joskus mielessä pyörähtää.  Kyllä siinä ei olis loppupeleissä kuin hävittävää, vaimo ei oo ottanut ja on tehnyt myös selväksi, ettei tykkää katsoa humalaista ja viinantuoksuista miestä.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Dr.Who

  • Vieras
Alkoholi näyttää olevan sinulle ongelma.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Alkoholi näyttää olevan sinulle ongelma.
Joo myönnän sen kuin mies voi sen myöntää. Kuivuva alkoholisti hautaan asti.

Luomujussi, toinen hyvä juttu. On ollut melkein uskomaton asia saada raitis vaimo. Juopon kumppanin kans mää oisin menetetty tapas ollut jo viistoista vuotta sitten.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Alkoholi näyttää olevan sinulle ongelma.
Joo myönnän sen kuin mies voi sen myöntää. Kuivuva alkoholisti hautaan asti.

Luomujussi, toinen hyvä juttu. On ollut melkein uskomaton asia saada raitis vaimo. Juopon kumppanin kans mää oisin menetetty tapas ollut jo viistoista vuotta sitten.
Ehkä noinkin, mutta kukaan, ei edes se vaimo, voi sinusta raitista tehdä, sen on lähdettävä sieltä omasta selkärangasta... Toisesta et raitista saa, vaikka kuinka yrittäisit..nimimerkillä: kokemusta on. ::)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Alkoholi näyttää olevan sinulle ongelma.
Joo myönnän sen kuin mies voi sen myöntää. Kuivuva alkoholisti hautaan asti.

Luomujussi, toinen hyvä juttu. On ollut melkein uskomaton asia saada raitis vaimo. Juopon kumppanin kans mää oisin menetetty tapas ollut jo viistoista vuotta sitten.
Ehkä noinkin, mutta kukaan, ei edes se vaimo, voi sinusta raitista tehdä, sen on lähdettävä sieltä omasta selkärangasta... Toisesta et raitista saa, vaikka kuinka yrittäisit..nimimerkillä: kokemusta on. ::)
Mitä sääkin nyt oikein yrität virnuilla. Mää oon nyt raitis ja sillä selvä. Se ongelma siellä on, mutta se pysyy kyllä pois. Minulla on yksi vahvuus, jos päätän jotain, se myös pitää, asia kuin asia. Ja 2010 toukokuussa, että nyt loppu juominen toistaiseksi.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.