Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhutaan vaihteeksi  (Luettu 14149 kertaa)

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Puhutaan vaihteeksi
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Puhutaan vaihteeksi
sulla on edes tuo jos joudun  tuossa lauseessa :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
muslimiksi kääntyminen korjaa tilanteen
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Joo!

Musuille on luvattu ihan oikea palkinto, loputon soutaminen naismeressä  ;D Toisaalta... tuo voisi olla homolle helvetti.

Mä olen päättänyt kuollessani muuttua kosmiseksi säteilyksi eikä aio mennä eri uskontokuntien jonoihin ollenkaan  8) Menee sitten ihan mihin huvittaa  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

• Vieras
Joo!

Musuille on luvattu ihan oikea palkinto, loputon soutaminen naismeressä  ;D Toisaalta... tuo voisi olla homolle helvetti.

Mä olen päättänyt kuollessani muuttua kosmiseksi säteilyksi eikä aio mennä eri uskontokuntien jonoihin ollenkaan  8) Menee sitten ihan mihin huvittaa  ;D

Ootko ajatellut että Ape seurailee sua sitten antennillaan foliohatussaan  ;D ;D ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Joo!

Ootko ajatellut että Ape seurailee sua sitten antennillaan foliohatussaan  ;D ;D ;D
Mää ja ape muutetaan jollekkin kaukaiselle planeetalle jatkamaan ihmissukua. Sen nimeksi tulee "Apen planeetta" ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Aikuiset" miehet ei uskalla keskustella aiheesta?

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Siinä se nähdään, mitä uskonnonopetus on saanut aikaiseksi. Kova yrittäjä pelkää henkiolentoja.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???

Sulla on kyllä aika paha huoli. Tuommosien huolien kanssa menee yöunet. 👹

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Ei vaan kiinnosta.

Saisi nyt elettyä edes tätä todellista elämää, eikä lykkäisi niitä ratkaisuja oman kuolemansa jälkeiseen aikaan  :D Mun mielestäni olisi aika noloa uhota, että "sitten kun kuolen niin saan kaikkea kivaa"  ;D

Esim. matoja naamaan yms.

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

Kuvaa aika hyvin tämän palstan mielialaa, jos kolmikymppisenä pitäisi jo murehtia omaa kuolemaansa. :o
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei vaan kiinnosta.

Saisi nyt elettyä edes tätä todellista elämää, eikä lykkäisi niitä ratkaisuja oman kuolemansa jälkeiseen aikaan  :D Mun mielestäni olisi aika noloa uhota, että "sitten kun kuolen niin saan kaikkea kivaa"  ;D

Miks huolehtia semmosesta mikä tulee jokaisen kohdalle huolehtimattakin, kuten kuolema. 😊

mah

• Vieras
Asterixia ja Opelixia pelotti taivaan putoaminen niskaan. :'(

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Ei vaan kiinnosta.

wir leben autos  ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

antti-x

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei niin kuin yhtään huoleta tuo. Elän hyvän elämän ja kuolen hyvän kuoleman ja jos sen jälkeen on vielä jotain ekstraa, niin se on sitä ekstraa ja sen kivempi mulle. :)

Ja jos sitä ekstraa on, niin tuskin se ainakaan liittyy mitenkään siihen miten hyvin on jotain opaskirjoja noudattanut. Olivat ne sitten juutalaisten, Muhammedin tai Jari Sarasvuon kirjoittamia selvitymisoppaita.