Niin tarkoitin vaan sitä. Että käytännössä JOKAISEN ydinlobbari kirjoittelijan takaa löytyy nykyisin kymmenkunta kolmivuorotyönään SUPO palkkaamia miljoonatuloillaan kirjoittelevia poliisipaskoja!
Eivätkä nämä ole siis sairaita. Vaan RAHASTA sairaita. Poliisikoululaisia! Joita ei paskaa kiinnosta itse totuus! Vaan ja ainoastaan kirjoittavat nettiin rahasta. Tämä tapaus Jari Aarnio ja vaikka Pasi Viheraho kertokoon lisää:
Mahonkivene on tehnyt jo vuosia noita "perkaa" videoitaan. Myös Pasi -poliisista.
No nyt kuitenkin Pasi teki tekijänoikeus rikosilmoituksen tästäkin kaveristaan. Yrittäen tuhota kaverin toimintaoikeudet Youtubessa.
Täysin sairaasta tavoistaan Pasi poliisi kuulemma saanut nyt niin paljon katsojiltaan haukkuja ja asiallista
palautetta. Että nyt Sisäministeriö poistanut Pasilta oikeudet lähettää miljoonaradioillaan eetteriin!
Lisäksi Pasi on menettänyt raivoamisillaan lukuisat sponssit.
Viimeisin kaverin niitti oli poistaa myös kaikista videoistaan kommenttioikeudet KAIKILTA!
Ja väki sen kuin suuttuu yhä lisää Pasille.
Kiinnostavinta tässä on, että kaikki lähti muutama viikko sitten siitä. Kun Pasi alkoi joka videossaan systemaattisesti haukkua minua nimeltä ydinvoiman alasajoista!
Pasi luuli saavansa näin uuden diilin TVO/SUPO sioilta. Mutta ei tajunnut ydinalan olevan konkurssissa! Areva menee konkkaan tänä kesänä. Ja päin vastoin. Nyt lopullisesti maineensa pilannut Pasi on riidoissa aina Sisäministeriön poliisikaverejaan myöten!
Pasin keskeinen ongelma lähti näistä minun muutamista Pasin kaksoisagentuurin paljastaneista videoista.. No nyt Pasi ilmoittelee saavansa tappouhkauksia suoraan POLIISIEN kautta niin paljon mokailuistaan VT:nä. Että oli kuulemma PAKKO sulkea kaikki kommentointikanavansa myös. No Pasi kertoi MYÖS kalliin netti fooruminsa suosion romuttuneen. Kun bannasi sieltä niin Markon, kuin minunkin tekstit. Riidat Marko Prepairssin kanssa myös alkoi samaan aikaan. Kun Pasi alkoi kanavillaan haukkua Arton tähdittämää. Suomen palkituinta Atomin paluu elokuvaani!