Eikö muutenkin ole hauskaa koko elari systeemi..et vielä ole muuten kuivilla.. Meillä on exällä yksi ja minulla loput, joten nyt tuli elokuussa postia lastensuojelusta, eri paikkakunta kuin minulla, että pitäisi maksaa koulutusavustusta lapselle, kun täyttää 18, mutta on koulussa vielä.. Lähetin takaisin sähköpostia, että ihan yhtä paljon maksan kuin exäkin maksoi minun huollossa olevalle, kun opiskeli. Tuli viestiä takaisin, että paljonko, että saadaan se kirjattua ylös. Hyvillä mielin laitoin takaisin, ettei senttiäkään ja linja pysyy samana. 
Voe voe, on se kiva lapsia käyttää riidan välikappaleena. Sit kun ei oo mitään muuta riitaa, niin riidellään rahasta. Kyllä lapsien koulunkäyntiä pitää avustaa maksoi exsä sitä tai tätä.
Kun mää pääsin siitä naisesta eroon niin olin niin hyvilläni, että sanoin ettei tarvii maksaa mitään. Pysyt vaan poissa. 😄
Olitpas reilu...on varmaan pysynytkin poissa?? Mikäs riita meillä tässä muuten oli, kun tätä halusi vain lastensuojelu tietää, ei exä... 
Erossa ja sen jälkeenkään ei lastensuojelua tarvita. Lasten vanhemmat vopivat sopia asiat keskenään. Eikä lakimiehiä tarvitse lihottaa.
Kyllähän tuo exsä välillä yrittää työntää nenäänsä, mutta tehokas konsti päästä eroon on ruveta puhumaan rahasta. Silloin häipyy, ei kuulemma oo rahhoo.

500 km on hyvä väli. Kaverilla oli vielä paremmat välit exsänsä kaa, 10000km.