Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe häkämiehen hiljaiselo  (Luettu 861 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29701
  • vastustan
häkämiehen hiljaiselo
mites on vt pääministeri ollu niin hiljainen, ei oo hallituksen linjanvetoja tuonut eturintamassa esille ja maahanmuuton lisäämisekskään e i oo oikeen jaksanu uurastaa, näinkö on hylänny velvoitteet huolehtia työvoiman riittävyydestä :o :o :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jeep

  • Vieras
Vs: häkämiehen hiljaiselo
Saman puolueen kaveri kertoo.
https://www.youtube.com/watch?v=k1NVvX2_nJg