Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jouluun menessä  (Luettu 1002 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jouluun menessä
Sipilän hallituksen ohjelmasta on jäljellä vain tämä biotalouden perusta, paskan tuotannon lisääminen C alueella

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092820434866_uu.shtml

🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Jouluun menessä
Yllätysmaanantain valossa puheet Seppo Kääriäisen poliittisesta kuolemasta ainakin osoittautuvat ennenaikaisiksi. Mahtaa Sipilää tähän saakka sparranneita Matti Vanhasta, Esko Ahoa ja Alexander Stubbia sapetta

🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

navettapiika

• Vieras
Helpottaako noi joulupukki-hymiöt jotenkin sun elämää?? Tuleeko se pukki nyt vaiko vasta joulukuussa?? Miksi hemmetissä joulupukki?? ???

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Helpottaako noi joulupukki-hymiöt jotenkin sun elämää?? Tuleeko se pukki nyt vaiko vasta joulukuussa?? Miksi hemmetissä joulupukki?? ???

En minä tiiä mistä tuo pukki tulee. Joku sbotoi mun juttuja.Hakkeroineet mun koneen 🎅🎅🎅🎅🎅

navettapiika

• Vieras

En minä tiiä mistä tuo pukki tulee. Joku sbotoi mun juttuja.Hakkeroineet mun koneen 🎅🎅🎅🎅🎅
Sulla on joulupukki-syndrooma..kantsisko miettiä olisko hoitoon hakeutuminen aiheellista.. ::)

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

Sulla on joulupukki-syndrooma..kantsisko miettiä olisko hoitoon hakeutuminen aiheellista.. ::)

eikä taija olla ainoo syntrooma.  ;D ;D ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzkEKwzAMBMC_9NKLLkrbJL8xjixIihMbyW4J-PGVS4472gX58PEHcWj3hu3WqrJoZrKonLlwVdNF-n0AhCc8YIYJcIQR8AWIgJM1dE1fR2nP0TbW7VSXN1Nx6YjnJUmKC5tYCqx0iSXhyP83OrEXWg13v5X6A7XNOoY.;start=0